سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت که در بسته توافق غلات دریای سیاه، بخش‌های مربوط به روسیه برآورده نشده و در نتیجه عملا فسخ شده است. پسکوف گفت: توافق صادرات غلات اوکراین از طریق دریای سیاه امروز به پایان می‌رسد. روسیه به محض اینکه شروطش ذیل این توافق برآورده شود، به توافق بازخواهد گشت. وی همچنین گفت که تصمیم مسکو در عدم تمدید...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که پیش‌تر بار‌ها مدعی شده بود قادر است ظرف 24 ساعت به جنگ روسیه و اوکراین پایان دهد، در تازه‌ترین اظهارات، جزئیات برنامه‌اش برای رسیدن به توافق صلح را ارائه داد. ترامپ که در حال حاضر پیشتاز نامزد‌های حرب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا به شمار می‌رود، مدعی شد که به اندازه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: "گاهی اوقات به نظر من سیاستمداران اروپایی هر کاری که از آن سوی اقیانوس اطلس به آنها گفته شود، انجام می‌دهند."

وب‌گاه عصر ایران

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، گفت که مسکو در زرادخانه خود به اندازه کافی از این مهمات در اختیار دارد و در صورت لزوم از آن استفاده خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق آنچه وزیر خارجه کشور آلمان اعلام کرده است، مذاکرات با ولادیمیر پوتین درباره به پایان رساندن جنگ اوکراین واقعیت ندارد و در دستور کار نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشور آلمان در یک مصاحبه اعلام کرد که خبری از مذاکره با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور کشور روسیه برای پایان جنگ اوکراین نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوکراین بمب‌های خوشه‌ای را از آمریکا دریافت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور «به اندازه کافی بمب خوشه‌ای» دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهوری روسیه آندری تروشف را به عنوان فرمانده جدید گروه نظامی ویژه واگنر منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از راشاتودی، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی و مدیرعامل شرکت‌های توییتر، تسلا و اسپیس‌ایکس می‌گوید که واشنگتن با ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین که در بسیاری از کشور‌های جهان ممنوع است، خودش را «تحقیر» کرد. ماسک در توییتر نوشت: مهمات معمولی‌مان برای ارسال به اوکراین تمام شده و حالا در کمال استیصال با ارسال بمب خوشه‌ای برای آنها، بدون اینکه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه روسی «کومرسانت» نوشت، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه آندری تروشف را به جای یوگنی یریگوژین، فرمانده فعلی گروه واگنر پیشنهاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فایننشال تایمز نوشت وزارت بازرگانی روسیه اعلام کرده که از روز دوشنبه استفاده از آیفون را برای «اهداف کاری» منع می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روسیه هزاران مقام و کارمند دولتی در این کشور را از استفاده از گوشی هوشمند آیفون و دیگر محصولات شرکت اپل به دلیل نگرانی از جاسوسی آمریکا منع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در واکنش به تصمیم آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، گفت که مسکو در زرادخانه خود به اندازه کافی از این مهمات در اختیار دارد و در صورت لزوم از آن استفاده خواهد کرد. پوتین تاکید کرد: البته اگر از آن‌ها (مهمات خوشه‌ای) علیه ما استفاده شود، حق اقدام متقابل برای ما محفوظ است. براساس گزارش‌ها،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز یکشنبه در اظهاراتی به آمریکا و متحدان غربی این کشور درباره پاسخ مسکو به استفاده از بمب‌های خوشه‌ای علیه نیروهای روس هشدار داد.