سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور ترکیه میگوید که ولادیمیر پوتین همتای روس وی با تمدید توافق غلات برای صادرات گندم اوکراین از دریای سیاه موافقت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جو بایدن در پاسخ به پرسشی درخصوص اینکه آیا با توجه به آشفتگی ناشی از شورش ناموفق گروه واگنر در روسیه، کرملین رویکرد شدیدتری اتخاذ خواهد کرد، گفت که فکر نمی‌کند پوتین به استفاده از سلاح اتمی روی بیاورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور ترکیه امروز جمعه (چهاردهم جولای) گفت که آنکارا در حال آماده‌سازی برای پذیرایی از «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز جمعه اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با تمدید توافق موسوم به توافق غلات موافقت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه امروز جمعه (چهاردهم جولای) گفت که آنکارا در حال آماده‌سازی برای پذیرایی از «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه است.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین در اظهاراتی در تلویزیون دولتی، همچنین موضع خود را مبنی بر اینکه عضویت اوکراین در ناتو امنیت روسیه را تهدید می‌کند، تأیید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی روز پنجشنبه تأکید کرد عضویت در ائتلاف ناتو امنیت اوکراین را بیشتر نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی روز پنجشنبه تأکید کرد عضویت در ائتلاف ناتو امنیت اوکراین را بیشتر نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه از بازداشت افسران ارشد ارتش روسیه و بازجویی گسترده پیرامون شورش گروه واگنر خبر می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای شورشی واگنر درحالی که در 24 ژوئن به سمت شمال مسکو درحرکت بودند، مسیر خود را به سمت شرق در جهت پایگاه ارتش روسیه که دارای تسلیحات هسته‌ای است، منحرف کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا با اشاره به شورش نافرجام فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، به او توصیه کرد «مراقب باشد که مسموم نشود»!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در نشستی مطبوعاتی در هلسینکی، مدعی شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همین حالا هم جنگ اوکراین را «باخته» است. وی همچنین به یوگنی پریگوژین، فرمانده شورشی گروه واگنر هم توصیه‌ای کرد! بایدن پس از مذاکره با سران کشور‌های نوردیک مدعی شد که منابع مسکو رو به اتمام بوده و با توجه مصائب اقتصادی روسیه،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری روسیه، روز پنج‌شنبه تاکید کرد که عضویت اوکراین در ناتو تهدیدات امنیتی برای روسیه دربردارد اما عنوان کرد تا زمانی که اوکراینی‌ها از روسیه پیروی کنند، مسکو هیچ مشکلی با گفت‌وگو درخصوص تضمین‌های امنیتی این کشور ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه پس از دیدار با رئیس‌جمهور فنلاند و رهبران کشورهای شمال اروپا در نشستی خبری گفت که آمریکا و متحدان غربی آن به "یک نقطه عطف در تاریخ" رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه، روز پنج‌شنبه تاکید کرد که عضویت اوکراین در ناتو تهدیدات امنیتی برای روسیه دربردارد اما عنوان کرد تا زمانی که اوکراینی‌ها از روسیه پیروی کنند، مسکو هیچ مشکلی با گفت‌وگو درخصوص تضمین‌های امنیتی این کشور ندارد.