سه‌شنبه 8 آبان 1403

ولادیمیر پوتین

ولادیمیر پوتین

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه مخالفت خود را با دعوت از 8 کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره اوکراین اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسکو مخالفت خود را با تصمیم یکجانبه انگلیس برای دعوت از 8 کشور اتحادیه اروپا و ناتو برای نشست شورای امنیت درباره اوکراین اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پوتین امروز دوشنبه پس از حمله به پل «کرچ» در شبه جزیره کریمه که طبق ارزیابی‌های روسیه حمله پهپادی بوده، اعلان داشت که مطمئنا، مسکو این حمله تروریستی را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسکو کنترل زیرمجموعه‌های روسی تولیدکننده ماست فرانسوی دانون و شرکت دانمارکی کارلزبرگ را به دست گرفته است و این امر خطرات پیش روی شرکت‌های خارجی را که به تجارت در این کشور ادامه می‌دهند، برجسته می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه در نشستی درباره حمله صورت گرفته به پل کریمه، به سرویس امنیت فدرال، کمیته تحقیقات و دیگر نهادها دستور داد تا درباره آنچه امروز روی این پل اتفاق افتاده است، تحقیق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پوتین در جلسه‌ای درباره حمله به پل کریمه گفت: "شب گذشته یک اقدام تروریستی دیگر روی این پل انجام شد. در این حمله غیرنظامیان کشته شدند. یک کودک مجروح شد. این خانواده از منطقه بلگورود به کریمه سفر می‌کردند. "

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: پل کریمه در حمله اوکراین آسیب جدی دید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، توافق صادرات غلات اوکراین که با پادرمانی سازمان ملل و ترکیه در جولای سال گذشته با روسیه حاصل شده بود، امروز به پایان می‌رسد. سؤال اینجاست که آیا این توافق تمدید خواهد شد یا امشب پرونده‌اش بسته می‌شود؟ توافق مذکور در روز 22 جولای سال گذشته با هدف تسهیل رسیدن کود و محصولات کشاورزی اوکراین به بازار جهانی، در استانبول ترکیه و برای 6 ماه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل گفت: از روسیه می‌خواهیم در تصمیم خود درباره توافق غلات تجدید نظر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه طی روزهای اخیر و در پی افزایش کمک‌های نظامی غرب به اوکراین برای جنگ با روسیه، مواضع تندتری از خود نشان داده و گفت: منفجر کردن خانه‌های تروریست‌ها و بستگانشان ضروری است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه در واکنش به حمله بامدادی به پل کریمه نوشت که اوکراینی‌های تروریست فقط زبان زور را می‌فهمند.

خبرگزاری دانشجو

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با تاکید بر لزوم حمله به نیرو‌های تروریست اوکراینی در خانه‌هایشان، گفت که، اما هدف اصلی باید سرنگونی رژیم کی‌یف باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزایر دانشجو، «دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه امروز (دوشنبه) تهدید کرد که ارتش این کشور خانه تروریست‌های اوکراینی را منفجر و نابود می‌کند. مدودف طی بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود در واکنش به حمله بامدادی به پل متصل‌کننده شبه‌جزیره کریمه به سرزمین اصلی فدراسیون روسیه، نوشت که اوکراینی‌های تروریست فقط زبان زور را می‌فهمند. به نوشته خبرگزاری...