پنج‌شنبه 12 مهر 1403

پایان سفر استانی دهم به زنجان؛ رئیس‌جمهوری راهی تهران شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
پایان سفر استانی دهم به زنجان؛ رئیس‌جمهوری راهی تهران شد

زنجان - ایرنا - آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه پنجشنبه در پایان سفر استانی خود به زنجان، این استان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش رییس‌جمهوری در دهمین سفر استانی صبح امروز (پنجشنبه)27 آبان‌ماه 1400 وارد زنجان شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه زنجان، از سوی حجت الاسلام علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی، استاندار، شماری از نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

بازدید از چند طرح تولیدی و صنعتی، دیدارهای مردمی، حضور در جمع نخبگان، شرکت در جلسه شورای اداری و نشست خبری از جمله برنامه های رییس‌جمهوری در سفر به استان زنجان بود.

گفتنی است تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری نیز به منظور بررسی مشکلات و مسایل مناطق مختلف استان زنجان آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی کردند.

سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، احمد وحیدی وزیر کشور، سیدمسعود میرکاظمی معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس‌جمهوری، انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رئیس‌جمهوری، در این سفر همراه آیت الله رئیسی بودند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*