دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌ثبت نام ایران خودرو برای پیش فروش هایما 7 در تیر 1403 آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ ایران خودرو از آغاز طرح پیش فروش خودرو در تیرماه خبر داد. این پیش فروش از ساعت 10 صبح امروز آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند با قیمت مصوب کارخانه خودرو را خریداری کنند. این طرح به صورت اینترنتی از ساعت 10 صبح امروز بر روی سایت فروش ایران خودرو فعال خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا در جریان معاملات بازار پایین آمده است و قیمت سکه امامی به 42,800,000 (چهل و دو میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.12 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری از ارسال لوایح سه قلوی دولت به مجلس شورای اسلامی به‌منظور پیوستن جمهوری اسلامی ایران به معاهدات زیست‌محیطی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار مبادله ای امروز ثبات قیمت را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار مبادله ای ثبات را تجربه کرده است و به 46,167 (چهل و شش هزار و یکصد و شصت و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران به 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار ثبات حرکت کرد و 46,167 (چهل و شش هزار و صد و شصت و هفت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره گارد ساحلی تایوان از چین خواست تا از هرگونه «مانور سیاسی» که به روابط میان دو طرف آسیب می‌زند، خودداری و بی‌درنگ اعضای خدمه قایق را آزاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت متا پلتفرم به توصیه هیات نظارتی خود، به ممنوعیت واژه «شهید» (martyr) در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی خود پایان می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس پیگیری‌ها مبنی بر دلیل عدم پرداخت مبالغ همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد که تا کنون مطالبات سازمان تامین اجتماعی که منبع تامین این پرداختهاست از سوی دولت تامین نشده است. به دلیل عدم تامین منابع از سوی دولت واریز مبالغ همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی صورت نمی‌گیرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دلیل عدم واریز مبالغ همسان سازی حقوق بازنشستگان کارگری تامین...

وب‌گاه عصر ایران

پرویز پرستویی در اینستاگرام برای دعوت به رای دادن به پزشکیان استوری منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا روسیه از به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان بیم دارد یا اینکه هرچه اصطکاک یک رئیس‌جمهور با غرب و مشخصا آمریکا بیشتر باشد، گزینه مطلوب‌تری برای گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در نگاه کرملین است؟ آیا روسیه از به قدرت رسیدن اصلاح‌طلبان بیم دارد یا اینکه هرچه اصطکاک یک رئیس‌جمهور با غرب و مشخصا آمریکا بیشتر باشد، گزینه مطلوب‌تری برای گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در نگاه کرملین است؟ پاسخ خیلی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متأسفانه در برنامه مناظره شب گذشته کاندیداهای مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، یکی از کاندیداهای محترم، با نمایش تحولات مانده متغیر نقدینگی تصویری غلط از عملکرد دولت سیزدهم در زمینه کنترل متغیرهای پولی ارائه نموده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از تهدید بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله به ایران خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حاشیه‌های برگزاری کنسرت در «تخت جمشید» به حضور 5400 نفر در این کنسرت اشاره کرد و گفت: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد. عزت‌الله ضرغامی در واکنش به حاشیه‌های برگزاری کنسرت در «تخت جمشید» به حضور 5400 نفر در این کنسرت اشاره کرد و گفت: تابوی کنسرت در پایگاه‌های تاریخی، در دولت رئیسی شکسته شد.