دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیستمین حراج هنر مدرن و معاصر تیرماه 1403 با ارائه 116 اثر روز جمعه 15تیر ماه در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی لاری گفت:‌پایبندی خاتمی به اصول اخلاقی و آراستگی پزشکیان به صفات حمیده ای مانند صداقت، شفافیت، مردم خواهی و بی آلایشی؛ عامل اصلی این پیوستگی است، نه سهم خواهی و چینش نیروها. موسوی لاری گفت:‌پایبندی خاتمی به اصول اخلاقی و آراستگی پزشکیان به صفات حمیده ای مانند صداقت، شفافیت، مردم خواهی و بی آلایشی؛ عامل اصلی این پیوستگی است، نه سهم خواهی و چینش نیروها. به گزارش عرشه آنلاین؛ عضو...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم نسبت به اظهارات یکی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره دیشب واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در توئیتی نوشت: رأی ندادن در دور دوم یعنی افزایش تحریمها و ادامه تحمیل سختی‌های غیر ضروری بر مردم پس همه با هم به پزشکیان رأی دهیم.

خبرگزاری تسنیم

در حالی که از ستاد انتخاباتی پزشکیان طرح افزایش قیمت بنزین به 25 هزار تومان مطرح شده، یک نظرسنجی نشان داد که 95 درصد مردم با این قیمت بنزین مخالفند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاره لیگ برتری یک شرط مهم برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت را دارد. ستاره لیگ برتری یک شرط مهم برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت را دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس به فاصله یک ماه بعد از قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر روز‌های پرحاشیه و پر سروصدایی را پشت سر می‌گذارد و کمتر کسی فکر می‌کرد سرخ‌پوشان بعد از قهرمانی چنین روز‌هایی را تجربه کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصطفی پورمحمدی خطاب به کاندیدای دور دوم انتخابات گفت: مسئولیت قطعنامه‌های وحشتناک زمان مدیریت خود را قبول می‌کنید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین 48 هزار هکتار زمین در محدوده شهرها برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وام خرید خودرو برای سال 1403 از طریق بانک های دولتی یا خصوصی ارائه می شود که متقاضیان می توانند با توجه به سرمایه اولیه خود، و خودرویی که مد نظر دارند از این تسهیلات برخوردار شوند. افراد با توجه به شرایط خود می توانند از این طرح ها استفاده و صاحب خودروی شخصی شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارت امروز همستر را در این مطلب مشاهده می کنید. کارت روزانه همستر کامبت یا کمبو، قسمتی ویژه در بخش Mine است که به‌صورت سه علامت سوال کنار هم نمایش داده می‌شود. در این قسمت باید سه کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید و اگر در این کار موفق باشید، 5,000,000 توکن پاداش می‌گیرید. این سه کارت ممکن است در دسته‌های مختلف یعنی Markets و PR&Team و Legal یا Specials باشند. در گروه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع از شلیک موشک از جنوب لبنان به سوی مواضع اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری درباره عواقب رأی ندادن و روی کار آمدن سعید جلیلی هشدار داد و گفت: رأی ندادن در دور دوم یعنی افزایش تحریم‌ها و ادامه تحمیل سختی‌های غیر ضروری بر مردم و شکل‌گیری دیکتاتوری اقلیت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: بابک زنجانی سه ماه تا اعدام فاصله داشت که رد مال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سابق اتاق ایران در توییتی به وعده سعید جلیلی مبنی بر صادرات یازده میلیارد صیفی جات به روسیه واکنش نشان داد. رئیس سابق اتاق ایران در توییتی به وعده سعید جلیلی مبنی بر صادرات یازده میلیارد صیفی جات به روسیه واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسین سلاح‌ورزی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بعد از 11 سال زعامت دولت سایه و سه سال ارائه برنامه به دولتی که حتی قادر به تامین پایدار پیاز وگوجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد که سقف شارژ کارت‌های چند منظوره بلیت تا 400 هزار تومان افزایش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیدا شدن اسکلت یک انسان در کارواش محله بریانک تهران، پرونده‌ای که در اداره پلیس مشمول زمان شده بود بعد از 20 سال بار دیگر از آرشیو بایگانی پلیس خارج شد.