دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد علی الحوثی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، امروز سه‌شنبه به آمریکا هشدار داد که نیروهای مسلح کشور برای «پذیرایی از هر ناو هواپیمابری» که وارد میدان منطقه شود، آماده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک مرد مسن فلسطینی به دلیل شباهت با رئیس حماس در غزه توسط ارتش اسرائیل بازداشت شده بود. یک مرد مسن فلسطینی به دلیل شباهت با رئیس حماس در غزه توسط ارتش اسرائیل بازداشت شده بود. به گزارش عرشه آنلاین؛ «محمود بهادر» مرد مسن فلسطینی شبیه به «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه به ارم نیوز گفت وی در زمان رفتن از مناطق شمال غزه به جنوب غزه در یک ایست نظامی بازداشت شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر نفت گفت: صادرات نفت از روزانه 182 میلیون بشکه در سال 1398 به 565 میلیون بشکه در سال 1402 رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق اهل سنت در مجلس نوشت: مولانا عبدالله ریگی حمایت خود و جامعه مدرسین دارالعلوم زاهدان از پزشکیان را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص عدم رعایت معیارهای مجوز حرفه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین انتظامی، سخنگوی پیشین شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اظهارات سعید جلیلی گفت: موضوع سه قطعنامه دوره دبیری آقای لاریجانی با قطعنامه‌های دوره دبیری آقای جلیلی یکی نیست بلکه عمدتا به 2000 تحریمی شباهت داشت که تا امروز صادر شده و محتوا و شدت و تبعات آن با قطعنامه‌های دوره دکتر جلیلی تفاوت ماهوی دارد. قطعنامه‌هایی که در زمان آقای جلیلی صادر شد، مستقیماً با زندگی مردم و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت اطلاع داد که حداقل هفت استان کشور و به ویژه چهار استان کشور در معرض خطر بیماری تب دنگی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه سنگاپور گفت این کشور برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین آمادگی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مرد مسن فلسطینی به دلیل شباهت با رئیس حماس در غزه توسط ارتش اسرائیل بازداشت شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی در جمع مشاوران خود تصریح کرد: رأی دادن یک حق مسلم شهروندی و رأی دادن و رأی ندادن یک فعل سیاسی است. اکثریت قاطع مردم از جمله در انتخابات اخیر تفکر و رویکردی که با جمهوریت مخالفت آشکار دارد و مخالف نظر خود را مردم به حساب نمی آورد را رد کرده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه تا آخر هفته به مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند فرصت داده که درباره بازگشت به پرسپولیس تصمیم بگیرند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه تا آخر هفته به مهدی ترابی و علیرضا بیرانوند فرصت داده که درباره بازگشت به پرسپولیس تصمیم بگیرند. به گزارش عرشه آنلاین؛ رضا درویش درباره آخرین وضعیت کارلوس گاریدو اظهار کرد: شورای برون‌مرزی مجوز او را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت نسبت به خطر آلودگی پشه آئدس به ویروس تب دنگی و همه‌گیری بیماری در کشور هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای در مورد سردار سلیمانی گفت که با واکنش هایی همراه شد. شامگاه دوشنبه 11 تیرماه 1403 اولین مناظره میان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای دومین دور انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد. در یکی از لحظات مناظره اول، پزشکیان جمله ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مجلس دهم نوشت: رأی ندادن در دور دوم به معنای افزایش تحریمها و ادامه تحمیل سختی‌های غیر ضروری بر مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت نفت تحت تاثیر دورنمای رشد تقاضای تابستانی و اختلالات ناشی از یک توفان گرمسیری، نزدیک به بالاترین رکورد 2 ماهه معامله شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد خاتمی در جمع مشاوران خود تصریح کرد: رأی دادن یک حق مسلم شهروندی و رأی دادن و رأی ندادن یک فعل سیاسی است. اکثریت قاطع مردم از جمله در انتخابات اخیر تفکر و رویکردی که با جمهوریت مخالفت آشکار دارد و مخالف نظر خود را مردم بحساب نمی آورد را رد کرده اند.