دوشنبه 9 مهر 1403

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ارتباطات و فناوری اطلاعات

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع از شلیک موشک از جنوب لبنان به سوی مواضع اسرائیل خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری درباره عواقب رأی ندادن و روی کار آمدن سعید جلیلی هشدار داد و گفت: رأی ندادن در دور دوم یعنی افزایش تحریم‌ها و ادامه تحمیل سختی‌های غیر ضروری بر مردم و شکل‌گیری دیکتاتوری اقلیت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضائیه اعلام کرد: بابک زنجانی سه ماه تا اعدام فاصله داشت که رد مال کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سابق اتاق ایران در توییتی به وعده سعید جلیلی مبنی بر صادرات یازده میلیارد صیفی جات به روسیه واکنش نشان داد. رئیس سابق اتاق ایران در توییتی به وعده سعید جلیلی مبنی بر صادرات یازده میلیارد صیفی جات به روسیه واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ حسین سلاح‌ورزی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بعد از 11 سال زعامت دولت سایه و سه سال ارائه برنامه به دولتی که حتی قادر به تامین پایدار پیاز وگوجه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه امروز شورای شهر تهران تصویب شد که سقف شارژ کارت‌های چند منظوره بلیت تا 400 هزار تومان افزایش یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیدا شدن اسکلت یک انسان در کارواش محله بریانک تهران، پرونده‌ای که در اداره پلیس مشمول زمان شده بود بعد از 20 سال بار دیگر از آرشیو بایگانی پلیس خارج شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حرکت در لبه‌های تکنولوژی ابری

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه صهیونیستی از چراغ سبز سطح سیاسی اسرائیل برای انتقال به مرحله آخر از جنگ غزه و موافقت نخست‌وزیر این رژیم با مشارکت تشکیلات خودگردان فلسطین در اداره نوار غزه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم نسبت به اظهارات یکی از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره دیشب واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینترنت ماهواره‌ای و فعالیت آن در ایران اگر چه طی سال‌های گذشته مطرح بوده، اما در مدت سه سال اخیر بیش از پیش به آن پرداخته شد. مقدمات آغاز فعالیت اولین اپراتور اینترنت ماهواره‌ای به گفته وزیر ارتباطات در حال انجام است و کمیسیون تنظیم مقررات جهانی (RRB) در جلسه اخیر خود مجددا استارلینک را مکلف به همکاری با ایران کرده است. اینترنت ماهواره‌ای و فعالیت آن در ایران اگر چه طی سال‌های گذشته...

خبرگزاری مهر

اولین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته برگزار شد؛ مناظره ای چالشی تر با شفافیت بیشتر مواضع هر دو نامزد. خلاصه ای از آنچه گذشت را اینجا بخوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع مطلع از سفر رئیس حزب دموکرات اقلیم کردستان عراق به بغداد طی روز چهارشنبه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی نعمتی به باشگاه پرسپولیس تاکید کرده برای تمدید قرارداد باید ابتدا طلب او پرداخت شود. علی نعمتی به باشگاه پرسپولیس تاکید کرده برای تمدید قرارداد باید ابتدا طلب او پرداخت شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ علی نعمتی یکی از بازیکنانی است که فصل گذشته مورد انتقاد گروهی زیادی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت. بازی‌های پر فرازونشیب او در نیم فصل اول در منطقه چپ خط دفاعی و همین طور بازیکن تعویضی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مصطفی پورمحمدی خطاب به کاندیدای دور دوم انتخابات گفت: مسئولیت قطعنامه‌های وحشتناک زمان مدیریت خود را قبول می‌کنید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آستانه برگزاری دور دوم انتخابات، «استیضاح مسعود پزشکیان» در مجلس ششم به عنوان بخشی از پیشینه حضور او در قوه مجریه توسط مخالفانش دست به دست می شود؛ به ویژه علیرضا زاکانی که در اشاره ای به این موضوع، «دولت سید محمد خاتمی» را که پزشکیان وزیر بهداشتش بود، «دولت ننگین» نام داد. «اقتصادنیوز» در این گزارش به بررسی آنچه در روز 27 خرداد 1382 رخ داد پرداخته؛ استیضاح پزشکیان در...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادرات زنجیره آهن و فولاد کشور در مجموع دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به لحاظ حجمی 4.6 درصد و به لحاظ ارزش ریالی صادراتی 27 درصد کاهش را رقم زده است؛ در مجموع این مدت 4.9 میلیون تن به ارزش بالغ بر یک میلیارد دلار صادرات در این حوزه صورت گرفته است.