چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشریح فضائل ماه مبارک رمضان گفت: با همه وجود از خداوند بخواهید، دعاهایتان مستجاب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرماندار زنجان گفت: برخی صنوف با رعایت نکردن موارد مهم از جمله نکات بهداشتی و همچنین ساعات فعالیت تا 18 عصر سبب ایجاد نگرانی‌های جدی در جامعه می‌شوند که با ادامه این روند ضمن اخطار، واحدهای صنفی آنها نیز پلمب خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی و پسر هشتم این استان در منزل و با حضور اولیای دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای یارانه‌ای ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اجرای موفق تست سرپایی بیماری کرونا در زنجان به عنوان استان پایلوت در کشور، تامین و توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم جهت تنظیم بازار ماه مبارک رمضان و رشد 44 درصدی پرداخت تسهیلات بانکی در زنجان از جمله مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

وب‌گاه الف

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای یارانه‌ای ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در این استان همزمان با سراسر کشور از 6 اردیبهشت آغاز شده و به مدت 10 روز ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کالاهای یارانه‌ای ماه مبارک رمضان به قیمت مصوب عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان زنجان از شروع به کار پاساژها و بازار سرپوشیده شهر زنجان خبرداد و گفت: این فعالیت‌ها به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول هماهنگی و پیگیری امور اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: شرایط زندگی در ایام شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن شهروندان برای مقابله با این ویروس و قطع زنجیره انتقال آن سبب افزایش 61 درصدی متوسط مصرف پهنای باند اینترنت کاربران این استان نسبت به دوران قبل از شیوع بیماری کرونا شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش باران سطح آزادراه ها و دیگر جاده های این استان را لغزنده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاچاق، فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای اشتغال مولد و مؤثر در رشد تولید ناخالص داخلی را از بین می‌برد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: سال گذشته سه هزارو 44 مورد بازرسی از مراکز صنفی این استان، توسط کارشناسان و بازرسان این اداره کل، انجام گرفت که در بیش از 90 درصد از واحدهای صنفی تمامی فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری دارای علامت استاندارد و کد 10 رقمی بودند.

خبرگزاری مهر

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در جاده‌های دو استان کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در جاده‌های دو استان کشور خبر داد.