چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: رگبار باران توام با رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال بارش تگرگ از ظهر امروز مناطق این استان به ویژه شرق و جنوب زنجان را فرا خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

دانش آموزان باید در سامانه به آدرس www.textbook.ir, www.textbook.org کتب درسی خود را سفارش دهند، تصریح کرد: پرداخت هزینه کتب درسی در این سامانه به صورت بر خط صورت می گیرد.

خبرگزاری میزان

از جمله مهمترین اتفاقات تئاتر در هفته جاری می‌توان به انتشار شماره دوم «دفتر مطالعات تئاتر»، اجرای نمایش رادیویی «مرزبان» توسط میرطاهر مظلومی و معرفی رییس فرهنگسرای نیاوران اشاره کرد.

خبرگزاری دانا

جعفری رئیس اداره فرش سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه وضعیت بازار فرش دستبافت خوب نیست گفت: تورمی که هر ساله در ایران اتفاق می‌افتد بر بازار فرش آسیب می‌زند.

خبرگزاری دانا

همتی مدیرکل هواشناسی استان زنجان با اشاره به وضعیت جوی استان زنجان در سه روز آینده استان زنجان گفت: هوای استان زنجان در سه روز آینده بارانی بوده و احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با اجرای پویش همدلی، تاکنون 35 باب مهد کودک از بخشش یا تخفیفات اجاره بها از سوی مالکان به ارزش نزدیک به 25 میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون با قلع و قمع نهال‌های کاشته شده غیرقانونی در شهرستان طارم طی 2 مرحله در مجموع 112 هکتار از اراضی ملی این شهرستان آزادسازی شد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام جواد جعفری مدیر حوزه‌های علمیه استان زنجان با اشاره به حرف‌های برخی از رسانه های معاند که ابتلا به کرونا در زمان روزه داری بالا است گفت: رسانه‌های بیگانه و معاند در خصوص استفتای آیت‌الله سیستانی شیطنت کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در راستای سیاست‌های دولت در برنامه جامع نظام اداری به منظور واگذاری اداره امور موقوفات به شخص یا اشخاص معروف به امانتداری، متدین، متعهد و توانمند دارای طرح و برنامه، برای یک هزار 988رقبه در این استان، امین منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: لیست باشگاه‌های خصوصی استان و مربیان فعال در این باشگاه‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار زیان شده‌اند به منظور ارایه تسهیلات، احصا و جمع‌آوری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان گفت: سال گذشته 998 خدمت توسط میز خدمت دستگاه‌های اجرایی این استان ارائه شده که زنجان در ارزیابی عملکرد میز خدمت استان‌ها جزو استان‌هایی است که امتیاز 100 را به دست آورد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری حدود هفت درصد از محصولات باغی این استان به واسطه سرمازدگی، تگرگ و سیل خسارت دید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: همه مشترکان گاز این استان در مناطق شهری و روستایی برای پرداخت هزینه مصرف گاز خود سه ماه فرصت دارند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به ضرورت تشکیل مراکز آموزش‌های از راه دور به شکل الکترونیکی، مجوز فعالیت 28 مرکز در مناطق و نواحی 14 گانه استان زنجان (هر منطقه یک مرکز دخترانه و یک مرکز پسرانه) از وزارت آموزش و پرورش دریافت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر وقوع 2 فقره تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان سه نفر جان باخت.