چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

محمود علیمحمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا، فعالیت آموزشگاه‌های آزاد و نگارخانه های خصوصی در زنجان، آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع 2 فقره حادثه رانندگی در 2 مسیر ارتباطی این استان 2 کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

فیروزه سلطان‌محمدی، بانوی پارادوومیدانی‌باز کشورمان که از پرستاران فداکار به شمار می‌رود، در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات بانک‌های عضو این کمیسیون در استان طی سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: در شهرستان طارم با مقوله تغییر کاربری مواجه نیستیم اما تصرفات و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم‌ها در این حوزه قضایی وجود دارد که باید اقدامات نظارتی و برخورد قاطع با متخلفان این امر صورت بگیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: سپاه ناحیه زنجان در مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، اقدام به توزیع سه هزار بسته غذایی می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ستاره پارادوومیدانی و پاراگلایدر حالا در خط مقدم مبارزه با کرونا می جنگد.

خبرگزاری میزان

ستاره پارادوومیدانی و پاراگلایدر در خط مقدم مبارزه با کرونا می‌جنگد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طی بازه زمانی 24 فروردین تا سوم اردیبهشت جاری 11 هزارو 993 نفر از دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی در سامانه درسی کتاب ثبت نام کرده‌اند که کلیه دانش‌آموزان باید نسبت به انجام این کار اهتمام بیشتری داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: طبق تمهیدات اتخاذ شده برای مقابله با بیماری کرونا بیش از 90 درصد واحدهای نانوایی این استان موارد و نکات بهداشتی را رعایت می‌کنند که این مهم در خدمات ارائه شده به عموم مردم اهمیت بسیاری دارد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر ستاد نظارت بر امور باشگاه‌های هیات پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: 13 باشگاه ورزشی این استان از پنجم اسفند ماه 98 تاکنون به علت رعایت نکردن ممنوعیت فعالیت برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نخستین آشپزخانه اطعام مهدوی به همت مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) در شهر زنجان فعالیت خود را آغاز کرد، قرار است این مرکز علاوه بر توزیع روزانه پنج‌هزار غذای گرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا، بیش از یک هزار سبد معیشتی را نیز به خانواده‌های نیازمند با حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی، برساند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های قوه قضاییه و نحوه خدمت‌رسانی به مردم در حوزه‌های قضایی به همراه معاونان خود در قالب سفر یک‌روزه در شهرستان ماهنشان و دادگاه بخش انگوران حضور یافت.

وب‌گاه عصر ایران