چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از شروع عملیات مرمت سه راسته اصلی مجموعه بازار تاریخی زنجان خبر داد و گفت: در سال جاری با پیگیری انجام شده برای مرمت اضطراری سه راسته آسیب دیده "علی قلی"، "صباغ ها" و راسته اصلی این بازار اعتبار لازم تامین شد و مرمت آن‌ها در دست اجرا قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظام پرستاری زنجان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا در این استان حدود 50 پرستار در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی به این بیماری مبتلا شدند که از این تعداد هم‌اکنون 2 نفر بستری هستند و مابقی نیز دوره نقاهت خود را سپری می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: 65 درصد از پرستاران این استان با مبتلایان به کرونا ارتباط مستقیم داشته و به رغم وجود مشکلات متعدد، در راستای خدمات رسانی به این بیماران تلاش مضاعفی دارند.

خبرگزاری دانا

فریدون اسکندری رئیس نظام پرستاری استان زنجان با بیان اینکه حدود 50 پرستار در استان به کرونا ویروس مبتلا شده اند گفت: اکنون فقط 2 پرستار در بیمارستان های استان به دلیل ابتلا به کرونا ویروس بستری هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی ضمن اجرای دستورالعمل‌های صادره باید دستگاهی که از نظر عملی دارای کفایت لازم است به عنوان دستگاه برتر انتخاب شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: این اداره برای مقابله با بیماری کرونا با تمهیدات لازم در میزهای خدمت شهرستانها و رعایت موازین بهداشتی به افراد مراجعه کننده و تحت پوشش خدمات مشاوره‌ای و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال پرداخت کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به فعالیت و خدمات بی شائبه بهزیستی زنجان در ایام کرونایی گفت: با مدیریت خوب این مجموعه، موردی از بیماری کرونا در مراکز تحت پوشش آن گزارش نشده که این بسیار مهم و ارزشمند است.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ ایرنا _ مدیر غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌، درمانی خلخال گفت: بدلیل وجود برخی موانع در توزیع تجهیزات پزشکی، ماسک سه لایه ان 95 مورد نیاز این شهرستان به سختی تهیه و تامین می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - در این روزهای سخت شیوع کرونا، بهورزان در خانه‌های بهداشت روستایی به عنوان سربازان خط مقدم خدمات رسانی در عرصه بهداشت و درمان بدون هیچ چشم داشتی با مهرورزی تمام در ارتقای سطح سلامت روستاییان و مراقبت از آنان تلاش می کنند.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: توطئه‌های دشمنان به سد فولادین سپاه و بسیج و مردم برخورده و خود دشمنان باز می‌گردد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پارسال میزان تصادف‌های رانندگی منجر به فوت در جاده‌های این استان در مقایسه با سال 97 به میزان چهار درصد (12 نفر) کاهش نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همه امکانات زیباترین صحنه‌های تاریخی را در خدمات رسانی به مردم محروم رقم زده است.

خبرگزاری دانا

کمبود نهاده‌ها در سراسر کشور دامن‌گیر مرغداران زنجانی هم شده و برخی از واحدهای پرورش مرغ در استان زنجان به دلیل کمبود نهاده‌ها ضرر و زیان دیدند که مسئولان استانی این مشکلات را موقتی می‌دانند.

خبرگزاری دانا

مسعود بیات‌منش، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از اختصاص سهمیه اقدام ملی مسکن برای 9 هزار نفر در زنجان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت: انفاق، جامعه را از مفاسد کشنده نجات می‌دهد زیرا هرگاه این مساله به فراموشی سپرده و ثروت‌ها در دست گروه معدودی جمع شده و اکثریت محروم و نیازمندی در برابر آن‌ها وجود داشته باشد، هرگز آن جامعه به سعادت واقعی نخواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، ثبت هرگونه درخواست خدمات و تعهدات کوتاه مدت غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، پروتز و اروتز و کمک ازدواج نیز بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی قابل انجام است.