پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: در صورتی که محصولات داخلی با استاندارد همراه و از کیفیت مطلوبی برخوردار شوند به طور قطع با تقویت رونق تولید و جهش تولید مواجه خواهیم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با توجه به ظرفیتی که "تالار احسان" به لحاظ فضای استراحتی و قرنطینه دارد، این مکان اوقافی تجهیز شد و در اختیار بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی استان زنجان گفت: سال گذشته 38 عملیات مرمت و بازسازی بناهای تاریخی در سطح استان زنجان انجام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون مه غلیظ دید رانندگان را در جاده‌های کوهستانی این استان به شدت کاهش داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیته پدافند غیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان زنجان، جهش تولید توام با اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای حفظ سلامت نیروی انسانی در این گروه صنعتی در سال 99 مورد توجه است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از 25 اسفند سال گذشته تاکنون تعداد مسافران برون شهری این استان کاهش 72 درصدی یافته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به طور قطع باید از هفته آینده منتظر روند تدریجی افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در استان بود.

خبرگزاری دانا

دادستان در حاشیه بازدید از آرامستان جدید و محل تدفین اموات کرونایی در خصوص اخذ هزینه‌ها و نحوه کفن و دفن اموات کرونایی توضیحات کاملی را ارائه دادند.

خبرگزاری دانا

موسوی رئیس اتاق اصناف استان زنجان گفت: از ابتدای طرح ابلاغیه عدم فعالیت واحدهای عرضه کننده اقلام غیرضرور تا به امروز 400 واحد صنفی در سطح استان پلمب شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی در سال جهش تولید به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در این راستا بخشی از واحدها فعالیت خود را از ششم و بخشی دیگر از 16 فروردین با رعایت نکات بهداشتی و با اولویت حفظ سلامتی کارکنان، آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

خدابخش مرادی، معاون سیاسی - امنیتی استاندار زنجان گفت: تصمیمات جدیدی از سوی ستاد کرونای استان زنجان بر اساس ستاد ملی کرونا، اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانا

صنایع دستی استان زنجان همچون سایر صنایع در سال گذشته با فراز و فرودهای بسیاری مواجه بود.

خبرگزاری دانا

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: بازدید مجازی از موزه شهدای استان زنجان برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نمونه‌گیری سرپایی ویروس کرونا به صورت پایلوت در این استان، طرح بسیار مهمی بود زیرا از زمان آغاز اجرای این طرح، شمار بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها با شیب ملایمی، نزول پیدا کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست باغبانی جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر افت دما طی روزهای آتی، احتمال سرمازدگی درختان شکوفه زده این استان وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: روزانه به طور میانگین 600 کلاس آموزش مجازی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی درسطح این استان زنجان برگزار می‌شود.