پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح «آستان مهربانی» به منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه در این استان اجرا شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سرپرست مخابرات منطقه زنجان گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید ازسوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان «جهش تولید» باید تمام تلاش خود را برای ارتقای خدمات و سرویس‌های مخابراتی در سال 99 انجام دهیم.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش باران و برف در محورهای 14 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی "تلخند" که به میزبانی زنجان برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت امسال تمدید شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زمان طرح زمستانی راهداری 20 فروردین به اتمام رسیده، اما با توجه به بارش شدید باران و برف در تمامی محور‌های کشور این طرح همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: طی 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع 2 فقره سانحه رانندگی در مسیرهای ارتباطی استان زنجان 2 نفر جان باختند.

خبرگزاری دانا

یوسفی‌پور مدیر باغبانی جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه خسارت ناشی از سرمازدگی در باغات استان زنجان نداشتیم گفت: تداوم کاهش دما احتمال خطر سرمازندگی در باغات را افزایش می‌دهد.

خبرگزاری دانا

آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه دراستان زنجان با اشاره به فعالیت های جهادی مردم ایران گفت: فرهنگ جهادی که امروز در جامعه وجود دارد فرهنگ مهدویت و انتظار است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تاکنون بالغ بر 34 میلیارد تومان کمک بلاعوض در بخش مسکن، به واحدهای مسکونی خسارت دیده در اثر بارندگی های سال گذشته پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف سطح آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی و فرعی استان را لغزنده کرده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر یک‌هزار و 485 بسته سبد غذایی و بهداشتی را به ارزش یک میلیارد و 840 میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخوردار مناطق روستایی این استان توزیع کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در این هفته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به مسائل تولید در حوزه کشاورزی و مشکلات اصناف در نتیجه تعطیلی واحدهای صنفی در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس هیات‌مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان گفت: خدمت در این انجمن برای انتفاع شخصی نبوده بلکه به صورت افتخاری و در راستای حمایت از زندانیان است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیام مشترکی شهادت اولین شهید مدافع سلامت استان را تبریک و تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: این اداره کل، در ایام کرونایی بیش از یک‌هزار بسته بهداشتی به صورت رایگان با هماهنگی اداره کل پست و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و استانداری زنجان در چندین نوبت بین جانبازان ریوی و شیمیایی توزیع کرد.