پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا 22 فروردین جاری، کتابخانه های عمومی این استان نیز تا این موعد تعطیل شدند.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان با تاکید براینکه مراکز 16 ساعته از بیماران سرپایی تست کرونا را انجام می‌دهند گفت: در حال حاضر 3 مرکز تست کرونا در استان زنجان فعالیت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: بر اساس نتایج مطالعات انجام شده در حدود 600 هزار هکتار از سطح این استان، میزان فرسایش خاک بین 11 تا 14 تن در سال به ازای هر هکتار است در حالی که میانگین فرسایش خاک در جهان بین 2 تا 3 و در کشور نیز کمتر از 10 تن در سال به ازای هر هکتار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (شانزدهم فروردین ماه 99) را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی امروز (شانزدهم فروردین ماه 99) را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - پوشش غربالگری سلامت 95 درصد جمعیت استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، پلمب واحدهای صنفی متخلف در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ثبت 22 اثر از آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی زنجان در فهرست آثار ملی از جمله مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس انجمن داروسازان استان زنجان گفت: اقلام بهداشتی پیشگیری از کرونا شامل محلول و ژل ضدعفونی و الکل به وفور میان داروخانه‌ها توزیع شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، اما در زمینه ماسک و دستکش یک‌بار مصرف مورد نیاز مردم همچنان کمبود داریم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: 60 نفر از آموزگاران استان نسبت به انتشار محتوای آموزشی برای دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اقدام کرده‌اند که این روند همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با اقدامات انجام گرفته 2 محموله هر یک به تعداد 12 و 16 هزار عدد در مجموع 26 هزار ماسک N95 به صورت وارداتی و 100 هزار ماسک وارداتی سه لایه جراحی نیز وارد استان شد و به صورت رایگان در اختیار معاونت غذا و صرفا در مراکز بیمارستانی دانشگاهی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر منطقه خوزستان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: اقدام به موقع کارکنان عملیاتی و نیروهای انتظامی تلاش برای سرقت از خط لوله اهواز - سبزآب را ناکام گذاشت.

خبرگزاری دانا

ابوالفضل طهماسبی، جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: فعالیت بسیج در زمینه احتکار و کشفیات ماسک و دستکش و مواد ضد عفونی کننده نتایج مطلوبی داشته است.

خبرگزاری دانا

آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر رسیدگی به نیازمندان گفت: کمک به نیازمندان با حفظ آبرو مورد توجه جدی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خدابنده گفت: چهار نفر از دوستداران حیات وحش، 30 قطعه کبک صید شده را خریداری و در دامان طبیعت این شهرستان رهاسازی کردند.

وب‌گاه عصر ایران

شهروندان باید به اخبار منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و منابع نامعتبر توجه نکرده و اخبار موثق و صحیحی را که از خبرگزاری‌های رسمی و یا ستاد ملی مبارزه با کرونا اطلاع‌رسانی می‌شود، پیگیری کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: وقوع یک فقره سانحه رانندگی در سطح مسیرهای ارتباطی این استان، یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.