پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از پیدا شدن جوانان طارمی در اتفاعات این شهرستان خبرداد و گفت: پس از 6 ساعت تلاش و جست و جو این افراد پیدا شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت نوروزی 6 پرونده تخلف از مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در این استان به مراجع قضایی ارجاع و یک واحد پلمب شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان جزئیات اقدامات این تشکل دانشجویی در مقابله با کرونا را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، لیست مشاغل مجاز به فعالیت این استان مشخص شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: برای تردد خودروهای سواری شخصی در شهر زنجان محدودیت‌های تردد اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: یکی از بخش‌های متضرر شده در بحران کرونا معیشت رانندگان اتوبوس‌های بین شهری است که به صورت سرویس فعالیت داشتند و این تنها منبع درآمد آنان بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استان زنجان گفت: در راستای گام دوم مبارزه با بیماری کرونا و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه سلامت محیط و کار مقرر شده تمامی واحدهای صنفی و صنعتی به مدت یک هفته در سامانه salamat.gov.ir ثبت‌نام کنند و برای اجرای بهینه این مهم فعالان این بخش‌ها باید مشارکت کنند.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه دستورالعمل ملی جدید فعالیت صنوف از فردا در سطح استان زنجان اعمال می‌شود گفت: اصناف مجاز قبل از ثبت نام در سامانه سلامت حق فعالیت نخواهد داشت و باید در این سامانه ثبت نام کنند.

خبرگزاری دانا

آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به انتشار ویروس کرونا در کشور و استان، گفت: رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان شکل گیرد.

وب‌گاه فرارو

بارش باران نیز در اکثر محور‌های استان‌های اصفهان، مازندران، قزوین، قم، مرکزی، همدان، البرز، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و محور بجنورد - شیروان استان خراسان شمالی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی گفت: راهداران استان زنجان از 15 فروردین تاکنون به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه در استان آماده باش هستند.

خبرگزاری دانا

محمد محمدی گفت: در حال حاضر هیچ فردی در کمپ‌های ترک اعتیاد استان زنجان پذیرش نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محورهای 9 استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

بارش باران نیز در بیشتر محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، قزوین، قم، مرکزی، همدان، البرز، تهران و شمال استان فارس، محور گلپایگان - خمین استان اصفهان، محور شهرکرد - شلمزار استان سیستان و بلوچستان و محورهای مشهد - سرخس و مشهد - نیشابور استان خراسان رضوی مشاهده می‌شود.

خبرگزاری مهر

پلیس راه آخرین وضعیت جاده های کشور را تشریح کرد.