پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: متوسط بارندگی در این استان از اول مهر 98 تا صبح 17 فروردین ماه 99، به میزان 251 میلیمتر ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان زنجان، گفت: از آغاز طرح فاصله گذاری / هشتم فروردین ماه / تاکنون 131 دستگاه خودروی سواری در این استان به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، اعمال قانون و توقیف شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به نامگذاری سال 99 به عنوان جهش تولید گفت: محورهای مختلفی برای سال جاری در این سازمان، تعریف شده که مهمترین آن توسعه تولید و تامین ساخت داخل است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: عملیات تب سنجی و پایش سلامت در مبادی ورودی و خروجی این استان از سوی هلال احمر پایان یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از اسفند سال گذشته تاکنون، 2 هزارو 356 نفر در این استان متقاضی بهره‌مندی از بیمه بیکاری شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، بارش‌ها در برخی مناطق سردسیر و کوهستانی این استان به شکل برف خواهد بود.

خبرگزاری میزان

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: طی روزهای گذشته گروه‌های جهادی استان زنجان با ایثار و از خودگذشتگی، ظرف ساعت 22 تا 3 بامداد به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر سطح استان اقدام کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: تا پایان سال 98، مجموع فعالان صنایع دستی در این استان که تحت پوشش بیمه هستند، به یک هزار و 138 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: جهت بارگذاری فیلم‌های آموزشی ضبط شده در این استودیو، فضای لازم بر روی امکانات سخت افزاری این اداره کل تخصیص یافته و در حال حاضر نیز تمام فیلم‌های آموزشی برای استفاده دانش‌آموزان بر روی پورتال اداره کل استان قرار گرفته است.

خبرگزاری دانا

یک نشریه صهیونیستی اذعان کرد کرونا باعث فروپاشی و مرگ نئولیبرالیسم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: مقدار پنج کیلو و 900 گرم تریاک در یک دستگاه خودروی وانت پیکان عبوری از مسیر زنجان - قزوین کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر از یک‌هزارو 100 نفر تحت پوشش مراکز این اداره کل اعم از سالمندان، بیماران روانی مزمن و معتادان مستقر در کمپ‌ها مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک نشریه صهیونیستی اذعان کرد کرونا باعث فروپاشی و مرگ نئولیبرالیسم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون در مرحله حساس کنترل بیماری کرونا قرار داریم و در این میان رعایت فاصله گذاری اجتماعی، حضور حداقلی در تجمعات و کاهش ارتباطات فردی به طور قطع قدم مثبتی در کنترل بیماری و کاهش شمار مبتلایان است.

خبرگزاری دانا

سپاه انصار المهدی استان زنجان (عج) رزمایش دفاع بیولوژیک سپاه را در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در شهرک صنعتی روی زنجان برگزار کرد.

خبرگزاری دانا

فرامرز نیک سرشت با اشاره به افزایش تولید مواد ضدعفونی کننده در استان زنجان، گفت: 100 درصد نیاز اقلام بهداشتی مراکز بهداشتی تامین شده است.