چهارشنبه 18 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: غلبه بر کرونا نیازمند مشارکت همگانی و تلاش ما حفظ آرامش و تامین سلامت افراد جامعه است که در این راه مردم نیز باید کمک حال خدمتگزاران خود باشند.

خبرگزاری دانا

شیرمحمدی رئیس پلیس راهور استان زنجان با اشاره به اجرای طرح زوج و فرد در زنجان به منظور جلوگیری از ازدحام و افزایش شیوع بیماری کرونا در هسته مرکزی و پرتردد شهر زنجان گفت: رانندگانی که به این طرح توجه نکنند 100 هزار تومان جریمه می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استان زنجان گفت: هدف از تشکیل این کمیته با توجه به شیوع بیماری کرونا، همکاری با رسانه‌های گروهی، اطلاع رسانی مستمر، ارائه اطلاعات دقیق و جلوگیری از بروز شایعات بوده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: از اول مهرماه سال گذشته تا 22 فروردین امسال حجم مخزن سد تهم شهر زنجان نسبت به مدت مشابه سال ماقبل آن 15 درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری دانا

شمس‌الدین موسوی، معاون اجرایی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: شناسایی خانواده‌های نیازمند و آبرومند برای اجرای رزمایش سراسری کمک مومنانه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: تردد خودروها با پلاک‌های زوج و فرد از روز یکشنبه / بیست و چهارم فروردین جاری / در سطح شهرستان زنجان محدود می‌شود.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به بارش باران و برف در چند روز گذشته، میزان بارش ها در وضعیت خطرناک نیست.

خبرگزاری دانا

امندی رئیس بسیج سازدگی استان زنجان از آغاز مرحله اول رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان زنجان گفت: مرحله دوم این رزمایش بعد از عید سعید فطر آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع سه هزارو 772 بسته بهداشتی به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بین بیماران خاص این استان از روز جمعه آغاز شد و این روند ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: شمار پرونده‌های قضایی موجود این استان در ابتدای سال گذشته 51 هزار و 240 فقره بود که با هشت درصد کاهش در پایان سال به 47 هزار و 347 فقره رسید.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل _ ایرنا _ معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: برغم محدودیت بوجود امده در اجرای طرح‌های راه‌سازی استان ناشی از شیوع بیماری کرونا، پروژه احداث راه خلخال - منجیل با شتاب تمام فعال بوده و در حال پیشرفت است.

خبرگزاری دانشجو

محمد زادمهر دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تشریح فعالیت‌های این اتحادیه دانشجویی در مقابله با شیوع ویروس کرونا، گفت: با شیوع کرونا در کشور کارگروه بهداشت و درمان گروه جهادی شهید شاهینی با رصد دقیق نیاز‌های کشور متوجه مراکز بهزیستی شد. باتوجه به بررسی‌ها از مراکز بهزیستی که محل نگهداری کودکان و نوجوانان بی سرپرست هستند، نظر به...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و با توجه به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک و خطر تعطیلی آنها و به منظور بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استان زنجان در تعطیلات، پویشی توسط افراد خیر و انساندوست به نام پویش همدلی راه‌اندازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طلب 129 میلیارد تومانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان از بیمه‌ها، تولد نخستین نوزاد زنجانی از مادر مبتلا به کرونا و نظارت جدی پلیس زنجان بر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند از جمله مهمترین عناوین خبری این استان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - 16 کیلو و 445 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی در سطح شهرستان های ابهر و خدابنده از توابع استان زنجان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته، هوای این استان تا پایان روز دوشنبه /25 فروردین ماه / بارانی خواهد بود.