پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در این استان با تشکیل کمیته نظارت بر مسائل بهداشتی، وضعیت کارگاه ها و واحدهای تولیدی به طور مستمر رصد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: جوان 25 ساله زنجان بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو 405، جان باخت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در یک ماه اخیر 500 واحد صنفی به علت رعایت نکردن طرح فاصله‌گذاری و اقدام به فعالیت پلمب شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان، طی امشب و فردا صبح با کاهش مواجه شده و احتمال سرمازدگی شکوفه‌های درختان دور از انتظار نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشکده بهداشت و نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در ایجرود گفت: با توجه به جمعیت 36 هزار نفری ایجرود موارد ابتلا در این شهرستان به مراتب افزایش یافته و این مساله نگرانی جدی و زنگ خطر را به صدا درآورده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا، اقداماتی توسط پلیس قبل از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و حین برگزاری طرح انجام شده که این اقدامات در ادامه نیز در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند با جدیت انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: سال گذشته برای رونق تولید اقدامات خوبی صورت گرفت و امسال نیز برای جهش تولید محیا می‌شویم.

خبرگزاری ایسنا

به دنبال شیوع ویروس کرونا و ابلاغ بخشنامه «شیوه‌نامه آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی» از سوی دکتر طهرانچی، واحدهای استانی این دانشگاه اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت مجازی و غیرحضوری کردند؛ از جمله در دانشگاه آزاد استان زنجان روزانه 600 کلاس مجازی و در دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی روزانه بیش از 2 هزار کلاس مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: به کشاورزان اعلام شده است تا با روشن کردن آتش از سرمازدگی محصولات جلوگیری کنند.

خبرگزاری دانا

امیر ارجمند، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از تکمیل سند جامع گردشگری استان زنجان طی امسال خبرداد و گفت: این سند می‌تواند برنامه‌های گردشگری استان را تحقق بخشد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در پی شیوع ویروس کرونا و با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید حضوری مردم این استان از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های عرضه کالا به میزان 32 درصد کاهش یافته است.

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام کرمی دادستان زنجان در مورد وضعیت زندان زنجان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در زندان گفت: اوضاع زندان زنجان تحت رصد و کنترل قرار دارد و تا به امروز هیچ موردی از زندانی مبتلا به کرونا در زنجان نداشتیم.

خبرگزاری دانا

امسال ما در شرایطی وارد سال 99 که به نام جهش توالید نام گذاری شده است، شدیم که برخی بی برنامگی های اقتصادی دولت صدای تولید کنندگان و دلسوزان کشور را درآورده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان زنجان گفت: دولت برای کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی و عموم مردم، تمهیداتی اتخاذ کرده تا اقساط ماه‌های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 به انتهای تسهیلات منتقل شود که منتظر ابلاغ دستورالعمل هستیم و به محض وصول، عملیاتی می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: نخستین نوزاد زنجانی از مادر مبتلا به کرونا صبح امروز / سه شنبه / در مرکز تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان به دنیا آمد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارائه آموزش همگانی به شهروندان از سوی هلال احمر این استان در سال 98 نسبت به مدت مشابه آن رشد 27 درصدی یافت.