پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

حجت‌الاسلام محمد حاجی ابوالقاسم دولابی گفت: این تصور که تحریم‌ها کشور ما را فلج کرده است تصور نادرستی است و نشانه خودباختگی در برابر تهدیدهای پوچ و تو خالی دشمن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: با توجه به مدت و شدت سرما، میزان خسارت در بخش محصولات کشاورزی و باغی این استان، امسال کمتر خواهد بود.

خبرگزاری مهر

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: این تصور که تحریم‌ها کشور ما را فلج کرده است تصور نادرستی است و نشانه خودباختگی در برابر تهدیدهای پوچ و تو خالی دشمن است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل بیماری کرونا استان زنجان گفت: با توجه به اعلام یافته‌های آزمایشگاهی زنده یاد اسدالله شیخ جابری به عنوان شهید خدمت به افتخار اولین شهید مدافع سلامت استان زنجان نائل آمد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری دانا

حکیمه اسکندری، معاون فرهنگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان زنجان گفت: حوزه علمیه خواهران استان زنجان برای مقابله با ویروس کرونا با تشکیل قرارگاه جهادی زینبیون طلاب خواهر در عرصه حضور دارد.

خبرگزاری دانا

علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امشب و به مناسبت نیمه شعبان، نوای "یا مهدی ادرکنی" در آسمان پایتخت شور و شعور حسینی، طنین‌انداز می‌شود.

خبرگزاری دانا

آیت‌الهی مدیرعامل شرکت تعاونی داروسازان استان زنجان در مورد نحوه توزیع داروهای بیماران کرونایی در استان زنجان گفت: داروی بیماران کرونایی توسط بهداشت و درمان استان توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانا

سجاد موسوی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: هنر انقلاب اسلامی قوی‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ انقلابی است که باید هنرمندان از ابزار هنر برای آن استفاده کنند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان با اشاره به تداوم عملیات آزاد سازی بستر رودخانه‌ها در زنجان گفت: در سالجاری آزاد سازی بیش از 100 کیلومتر از بستر رودخانه‌های زنجان را در دستور کار داریم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: گرگ‌ها با ورود به محل نگهداری گوسفندان در روستای سلمان‌لو شهرستان زنجان تعداد 60 راس گوسفند را تلف کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در سال زراعی جاری عملیات مبارزه با آفت "سن" گندم در سطح 135 هزار هکتار از مزارع این استان انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس حوزه هنری استان زنجان گفت: این حوزه در نظر دارد به منظور بسط و گسترش فعالیت‌های تئاتر مساجد در سال جدید و بهره گیری از آثار نمایشنامه نویسان نسبت به جمع آوری و تولیدآثار مناسب گروه‌های تئاتری بچه‌های مسجد اقدام کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ورزش استان در سال 98 با وجود فراز و نشیب‌ها و مشکلات، کاستی‌ها و ضعف‌ها، توانست در سایه تلاش‌های مجدانه مسوؤلان ورزش، مربیان و ورزشکاران، به موفقیت‌های خوبی برسد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی در سایه هم‌افزایی و همفکری است و هیچ دستگاهی نباید جزیره‌ای عمل کند چراکه اجرای سیاست‌های نظام در تمام زمینه‌ها به‌ویژه در مجموعه دستگاه قضا با وحدت و یکپارچگی، محقق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گفت: این اداره کل در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در اقدامی خیرخواهانه و با اخذ مجوزهای لازم نسبت به تجهیز مراکز آموزشی و تولید ماسک و سایر ملزومات مورد نیاز بیمارستانی اقدام کرد که تا کنون 836 هزار و 400 عدد ماسک اسپان باند تولید شده است.