پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: حدود 378 فقره طرح مرتع‌داری در این استان تهیه شده و مدیریت مراتع را طبق ماده 3 قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع کشور به صورت قرارداد 30 ساله به خود دامداران واگذار کرده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: ریزش باران و وزش باد شدید مناطق مختلف این استان را فرا می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: تاکنون طرح فاصله گذاری اجتماعی تاثیر بسزایی در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و تداوم اجرای آن به همراه اقدامات دیگر در کنترل این بیماری کمک خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر کل راه آهن منطقه شمالغرب کشور از بارگیری محموله کنسانتره سنگ اهن از ایستگاه ریلی سلطانیه خبرداد و گفت: برای نخستین بار این بار بارگیری می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: خیرین زنجانی همگام با مردم و دولت بیش از 136 میلیون تومان جهت پیشگیری از شیوع این بیماری میان مددجویان بهزیستی کمک کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش با کوه‌های بسیار زیبای رنگین کمانی در استان زنجان و منطقه ماهنشان آشنا شوید.

خبرگزاری دانا

مقتدا شعوری جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان در امور اجتماعی و مشارکت های مردمی با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 601 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان با صدور پیامی از مردم استان به خاطر ماندن در خانه در روز طبیعت قدردانی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: مربیان تلاش‌گر فرهنگی و هنری این کانون همگام با کشور و برای ارتباط با اعضا و همه کودکان و نوجوانان زنجانی که همراه با خانواده‌های خود، این روزها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه مانده‌اند، برنامه‌های متنوعی را با عنوان پیک امید اجرا می‌کنند.

خبرگزاری مهر

نشست‌های ادبی گپ‌وگفت نویسندگان و شاعران شناخته‌شده با کودکان و نوجوانان به‌صورت اینترنتی در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: با پیگیری‌های انجام شده از شرکت راه آهن، توقف حرکت قطارهای مسافری از مبداء زنجان تا 19 فروردین‌ماه ادامه دارد و تمدید آن منوط به دستورهای آتی خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، اعمال قانون می‌شوند و علاوه‌بر جریمه 500 هزار تومانی، خودرو توقیف شده و برای رفع توقیف، باید رضایت پلیس راهور جلب شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: 25 تیم بسیج جامعه پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون برای مقابله با ویروس کرونا با حضور 150 نیروی کارشناس در این استان فعال هستند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: در نتیجه بازدید مستمر ناظران ستاد اجرایی خدمات سفر این استان از تاسیسات گردشگری برای کنترل و مقابله با گسترش ویروس کرونا در ایام نوروز، یک مسافرخانه و رستوران در شهرستان خدابنده پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور همکاری داوطلبانه، از افراد خیر، نیکوکار و علاقه‌مند به همکاری در مراکز نقاهتگاهی استان دعوت به همکاری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: حدود 85 درصد مردم این استان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند اما 15 درصد دیگر به این مهم توجه ندارند که بطور قطع نهادهای حاکمیتی برنامه‌هایی برای برخورد با متخلفانی که سلامت عمومی را تهدید می‌کنند، انجام خواهند داد.