پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: مردم در روز طبیعت نهایت همکاری را با طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های بهداشتی خواهند داشت.

خبرگزاری دانا

مسئولان ارشد استانی با حضور در محل استودیو سلامت مرکز همایش‌های بین‌المللی روزبه از طریق پخش زنده ویدئو کنفرانس از مدافعان سلامت تقدیر کردند.

خبرگزاری دانا

خواهران بسیج دانشجویی زنجان در جبهه مقابله کرونا از بسته بندی اقلام بهداشتی تا آموزش چهره به چهره پای کار آمدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گپ‌وگفت نویسندگان و شاعران شناخته‌شده ادبیات کودک در قالب نشست‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت اینترنتی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

نشست‌های ادبی گپ‌وگفت نویسندگان و شاعران شناخته‌شده با کودکان و نوجوانان به‌صورت اینترنتی در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - بیش از چهل روز از شیوع ویروس کرونا در کشور می‌گذرد و مردم از همان روزهای نخست با احترام به پویش خانه‌نشینی کوشیده‌اند تا سهم خود را در عبور از این بحران سلامت ادا کنند و هم اکنون اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ساکن شدن افراد در آستانه سیزدهمین روز فروردین در دستور کار استان‌ها قرار گرفت تا زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست‌های ادبی گپ‌وگفت نویسندگان و شاعران شناخته‌شده با کودکان و نوجوانان به‌صورت اینترنتی در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - اداره کل هواشناسی استان زنجان در اطلاعیه ای به منظور آگاهی شهروندان، نسبت به وقوع رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ در سطح این استان از اواسط روز چهارشنبه / 13 فروردین / تا پنجشنبه /14 فروردین /، هشدار داد.

خبرگزاری دانا

جواد یوسفی، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از تردد غیرضروری مردم به صورت دو روز متوالی، محورهای زنجان - تهم - چورزق و زنجان - طارم مسدود شد.

خبرگزاری دانا

علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 12 فروردین به عنوان سرآغازی برای نظام جمهوری اسلامی و حیات واقعی این نظام است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مردم ایران هر سال روز 13 فروردین / روز طبیعت / از منزل خارج شده و با گذراندن یک روز کامل در دشت و صحرا، سیزده خود را به اصطلاح بدر می‌کنند اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم با سپری کردن روز طبیعت در خانه و کنار خانواده به کاهش مبتلایان همچنین محو شدن هرچه سریعتر ویروس کرونا کمک خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در سال جدید ارتقای خدمات اشتغالزایی به مددجویان تحت حمایت با رویکرد نوآورانه و تولید محور خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بوستان‌ها و پارک‌های جنگلی در این استان هیچ گردشگر و مهمانی را نمی‌پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر به منظور ثبت و انتشار رویدادها، خدمات بشردوستانه و امدادی ششمین جشنواره فیلم و عکس بشردوستی را برگزار می کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 90 درصد مردم این استان در سایت سلامت مورد سنجش قرار گرفتند که موارد مشکوک پس از پالایش برای انجام خدمات درمانی به مراکز 16 ساعته و موارد حادتر به مراکز بیمارستانی ارجاع و تعدادی نیز به مراقبت در منزل توصیه شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: تا کنون 29 دستگاه سد خاکی با اعتبارات صندوق توسعه ملی توسط این اداره کل در مناطق مختلف استان احداث شده که هم‌اکنون مخزن دوسوم آن‌ها پر بوده و در حال سرریز است.