پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 562 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اعلام کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در جاده‌های کوهستانی این استان جریان دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - زوج داوطلب جمعیت هلال احمر زنجانی توانمندی‌های خود را بدون منت وقف خدمت به مردم کرده‌اند و از شهروندان نیز می‌خواهند تا برای ریشه کن شدن ویروس کرونا دل به دل هم دهند و سختی‌ها و محدودیت‌ها را تحمل کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: زن جوانی پس از حادثه سقوط از آسانسور یک مجتمع مسکونی در شهر زنجان، جان سالم بدر برد.

خبرگزاری دانا

عبدالله جعفری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: برای تحقق جهش تولید به عنوان شعار سال باید پیوند مطلوبی بین صنعت و رسانه ایجاد شود.

خبرگزاری دانا

خانمحمدی رئیس نظام صنفی کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تعیین قیمت خرید تضمینی گندم به هیچ عنوان با تورم موجود جامعه همخوانی ندارد گفت: متاسفانه تعیین قیمت گندم یکطرفه و به نفع دولت انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز طرح پایش سلامت و غربالگری در خصوص کرونا، در این استان نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل هلال احمر 82 هزارو 87 نفر را تب سنجی کردند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران ام اس استان زنجان (امید) گفت: در این موقعیت که شاهد شیوع ویروس کرونا در کشور و نیز همه دنیا هستیم، بیماران خاص بیش از هر زمانی به حمایت و پوشش اساسی و اصولی نیاز دارند.

خبرگزاری دانا

شیرمحمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری با قاطعیت تمام در استان زنجان اجرا می‌شود گفت: تا به امروز با اجرای این طرح بیش از 50 خودرو غیربومی به پارکینگ منتقل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در راستای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل و نظارت مستمر بر صنوف این استان، 58 واحد صنفی متخلف پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پارک علم و فناوری استان زنجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نسبت به تجهیز خدمات تجارت الکترونیکی و فروش آنلاین در چند فروشگاه زنجان اقدام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: برای 2 روز پایانی هفته جاری / چهارشنبه و پنجشنبه / بارش باران در این استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بهره گیری بهینه از ظرفیت موقوفه‌های این استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، برای جهش تولید در دستور کار قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون 57 مورد پرونده تخلف اقلام بهداشتی به ارزش بالغ بر پنج میلیارد ریال در این استان تشکیل و جهت اجرا به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: شمار جانباختگان بیماران مبتلا به کرونا در استان به 52 نفر رسید که هشت مورد آن طی 24 ساعت گذشته رخ داده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان زنجان از نخستین روزهای شیوع بیماری کرونا در کشور و این استان با تغییر خطوط تولیدی خود به مواد ضدعفونی‌کننده و یا با اهدای کمک‌های نقدی به دانشگاه علوم پزشکی استان، یاریگر مسؤولان استان زنجان در مهار و پیشگیری از بیماری کرونا و خروج از بحران آن هستند.