پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: میزان دمای هوای این استان از اواسط هفته با ورود توده هوای سرد به منطقه کاهش خواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان یک هزارو 500 مورد تماس تلفنی با خط مشاوره تلفنی 1480 گرفته شده که بیشترین تماس گیرندگان دارای سوالات و مشکلات فردی و تربیتی بودند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: طرح نمونه‌گیری سرپایی ویروس کرونا به عنوان پایلوت در این استان که مورد تایید وزارت بهداشت قرار گرفته از اواخر هفته گذشته آغاز شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از یک میلیون نفر از جمعیت این استان (معادل 95 درصد) تحت پوشش غربالگری سلامت بیماری کرونا قرار گرفته‌اند و در خصوص بیش از 90 درصد از افراد غربالگری شده رسیدگی و پیگیری‌های لازم شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز طرح پایش سلامت و غربالگری کرونا در این استان نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل هلال احمر 97 هزارو 604 نفر را تب سنجی کردند.

خبرگزاری مهر

مسئول بسیج جامعه زنان استان زنجان گفت: روزانه 6 تا 7 هزار ماسک توسط خواهران بسیجی استان زنجان دوخته می‌شود.

خبرگزاری دانا

افشاری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای زنجان با اشاره به اینکه عملیات انسداد چاه‌های غیرمجاز از تعطیلات عید ادامه خواهد داشت گفت: 180 چاه غیرمجاز مسدود شده و 70 مورد را از در برنامه داریم.

خبرگزاری دانا

علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: خدمات لازم به جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی و والدین شهدا که دارای مشکلات ریوی و تنفسی هستند، ارائه می‌شود.

خبرگزاری دانا

صفی‌الله کرامتی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: بارش باران و تگرگ طی دو روز گذشته در استان زنجان، خسارتی بر جای نگذاشت.

خبرگزاری دانا

عسگری فرماندار زنجان در مورد کنترل ورودی‌های شهر زنجان گفت: ورود‌ها به شدت کنترل می‌شود از ورود افراد ناقل بیماری جلوگیری شده و افرادی که ناقل بیماری باشند به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: سال گذشته در مجموع 22 اثر از آثار فرهنگی، تاریخی و طبیعی این استان در فهرست آثار ملی ثبت شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بیشترین میزان بارش باران طی 24 ساعت گذشته این استان با 15.1 میلیمتر در زنجان اتفاق افتاد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، ثبت درخواست غیرحضوری از سوی بیمه شدگان و موسسات طرف قرارداد در بستر خدمات الکترونیکی فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سیزدهم فروردین جاری 19 خودروی سواری به علت ترددهای غیرضرور و دور دور کردن از سوی پلیس راهور این استان اعمال قانون شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: هموطنانی که در سفر هستند هرچه سریعتر به شهر خود بازگردند و کسانیکه در خانه ماندند نیز به هیچ عنوان برای سفر برنامه ریزی نکنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، کلاس‌های آموزشی این دانشگاه به صورت الکترونیکی برای دانشجویان برگزار می‌شود.