پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بیمه سازمان تامین اجتماعی دادن مقرری بیکاری به بیش از 240 هزار نفر و نیز برقرار کردن بیمه بیکاری برای بیش پنج هزار آسیب‌دیده سیل خوزستان، گلستان و لرستان را از جمله اقدامات مهم این معاونت در سال 1398 برشمرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا در این استان یک هزار و 466 بیمار مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده که از این تعداد 345 بیمار بستری و 342 نفر از مبتلایان قطعی نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد در مسیرهای جاده‌ای این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 60 درصد کاهش دارد.

خبرگزاری دانا

پرویز قزلباش رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با اشاره به تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در زنجان گفت: شمار مبتلایان کرونا ویروس در زنجان به 518 نفر رسید.

خبرگزاری دانا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه تخلفات احتکار کالاهای مواد بهداشتی و ضدعفونی در زنجان بسیار کاهش یافته و تقریبا به صفر رسیده است گفت: در این حوزه تا به امروز 22 پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: سلامت حدود 80 درصد جمعیت این استان معادل 861 هزار و 603 نفر به لحاظ ابتلا به بیماری کرونا از طریق سایت سلامت سنجش شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین رییس دانشگاه در امور اجرایی و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پیشگیری به مراتب بهتر از درمان و ورود به فاز شیوع گسترده بیماری کرونا بوده و جلوگیری از اپیدمی (همه‌گیری) آن در گرو همراهی مردم با طرح فاصله‌گیری اجتماعی و رعایت اصول اولیه بهداشتی است.

خبرگزاری دانا

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، جشن‌های شعبانیه در زنجان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانا

علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای جهش تولید پایه‌گذاری از سال‌های گذشته انجام شده است و امسال هم می‌توان با افزایش توجه به تولید و با تکیه بر نیروهای داخلی جهش تولید را محقق کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان در هشتمین روز از نوروز از پست بازرسی سلامت هلال احمر در میدان بسیج زنجان بازدید کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: به منظور حفظ سلامتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، لازم است مردم موضوع در خانه بمانیم را جدی‌تر بگیرند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه آهن منطقه شمالغرب کشور از جذب محموله‌های جدید ریلی در سبد بارهای خارجی خبرداد و گفت: این محموله‌ها شامل واردات و صادرات بار در ایستگاه باز بین المللی بناب می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: یکی از مسؤولیت‌ها در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به لحاظ ارتباط با رسانه‌ها بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده که انتظار می‌رود رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی شفاف، بالا بردن حساسیت جامعه برای همراهی طرح، تولید محتوا در رسانه‌ها، جلوگیری از انتشار شایعات و اخبار غیرواقعی و ترویج رعایت پروتکل‌های بهداشتی به اجرای طرح...

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: فراخوان مهرواره نقاشی، عکس و فیلم کوتاه با عنوان "بهار در خانه " ویژه تعطیلات نوروز 99 از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای مخاطبان چهار تا 18 سال اعلام شده که گروه های هدف نسبت به مشارکت فعالانه در این طرح اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مددجویان و تاکید بر رعایت موارد بهداشتی تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در این مراکز گزارش نشده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: بارش باران که از روز جمعه در نجان آغاز شده است از عصر امروز / شنبه / تشدید خواهد شد.