پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: تعداد 228 هزار جفت دستکش لاتکس و یک هزار و 55 لیتر انواع محلول ضدعفونی کننده در زنجان کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کشور گفت: به طور قطع این اقدام از جمله راه‌های بسیار موثر در کنترل بیماری کرونا محسوب می‌شود و در این میان باید از اوج گرفتن بیماری در استان جلوگیری کرد.

خبرگزاری دانا

تحقق جهش تولید نیازمند لوازمی است که مهم ترین این لوازم رفع موانع تولید و اصلاح نظام بانکی کشور است.

خبرگزاری دانا

مسلمی رئیس بازرسی سازمان صمت استان زنجان با اشاره به اینکه 75 پرونده تخلفات در حوزه اقلام بهداشتی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است گفت: تشدید نظارتها همچنان ادامه دارد و با تخلفات به شدت برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از بیماری ویروس کرونا به هیچ خودرویی اجازه تردد در منطقه تفریحی، فرهنگی و گردشگری گاوازنگ داده نمی‌شود.

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: فاصله گرفتن از رودخانه‌ها و مسیل‌ها و پرهیز از سفرهای غیر ضروری توصیه مدیریت بحران استان به مردم است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با توجه به هشدارهای داده شده به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، 40 دستگاه انواع خودروی سواری غیربومی به علت تردد در سطح شهرهای این استان، جریمه و توقیف شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس ادار کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید از امروز / یکشنبه شب تا دوشنبه شب / همراه با بارش باران برای زنجان پیش بینی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل زمستان 98 برای تمام مودیان تا پایان فروردین‌ماه و زمان سررسید پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای برخی گروه‌های اقتصادی تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال احمر استان در آماده باش کامل برای امدادرسانی در خصوص سیل و طغیان رودخانه‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: فیلم اجراهای آثار گروه‌های نمایش این استان برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر در سرویس اشتراک ویدیوی آپارات بارگذاری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از یک‌هزار و 600 مددجوی تحت حمایت این نهاد در سال گذشته از خدمات حقوقی در قالب میز خدمت، دوره های آموزشی و معاضدت و مددکاری حقوقی بهره مند شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: هم اکنون آزادراه های این استان بارانی و دیگر مسیرها نیز پوشیده از مه غلیظ است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: کرونا شوخی بردار نیست عموم مردم باید به هشدارها در این خصوص توجه کنند در خانه بمانند و به سفر نروند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی ها و پیش بینی های انجام شده قرار است در سال جاری بیش از 60 مجوز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این زنجان صادر شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن چهارم شعبان (10 فروردین)، سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، امسال طرح سپاس از جانبازان این استان در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به صورت تلفنی اجرا می‌شود.