پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: هم اکنون حدود 289 بیمار مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از بین آنها ابتلای 50 نفر قطعی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان ممنوع شد.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل_ایرنا _ استاندار اردبیل گفت: پیشرفت پروژه راه اصلی خلخال، کلور، درام به منجیل مطلوب بوده و این پروژه برابر با برنامه زمان‌بندی شده پیش می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه های عمومی استان زنجان از اتمام ساخت کتابخانه جدید شهر قیدار با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال خبر داد و گفت: آیین بهره برداری از این کتابخانه با مساعد شدن شرایط و رفع خطر شیوع ویروس کرونا برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مسؤول دفتر انجمن سینمای جوانان ایران در استان زنجان گفت: این انجمن از آثار خلاق، کوتاه و مؤثری که در راستای پیشگیری، آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی در مبارزه با کرونا ساخته شده باشند، حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان شمار موارد مثبت تست آزمایشگاهی کرونا در این استان را تا کنون 15 نفر اعلام کرد و گفت: متاسفانه از این تعداد 2 نفر فوت شده اند وکه به لحاظ آزمایشگاهی ابتلای آنان به این نوع ویروس مثبت بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره جنگلکاری و جنگلداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: روز درختکاری، بهانه‌ای برای ادای دین به طبیعت بوده و امسال نیز طبق سال‌های گذشته در هفته منابع طبیعی بیش از 200 هزار اصله نهال در مناطق مختلف استان زنجان غرس می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شمار کارشناسان رسمی و کارآموزان در شرف اخذ پروانه مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان زنجان 272 نفر است که نظرات کارشناسی آن‌ها به پرونده‌های محاکم قضایی، مبنای تصمیم‌گیری قضات است.

خبرگزاری دانا

وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به تعطیلی دانشگاه‌ها، گفت: جشنواره دانشجویی ققنوس تا اطلاع ثانویه برگزار نمی‌شود.

خبرگزاری دانا

مسئول مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به برنامه‌های مجمع گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان در خصوص بیماری کرونا گفت: توزیع 2000 بسته بهداشتی در بین نیازمندان از برنامه‌های این مجمع است.

خبرگزاری دانا

بلاتکلیفی پسماندهای روی باعث شده 12 واحد تولیدی روی در زنجان تعطیل شده و 10 واحد نیز در آستانه تعطیلی قرار گیرند.

خبرگزاری دانا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: روز شهید تنها بهانه‌ای برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این قشر محسوب می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به افزایش نرخ سالانه بلیط اتوبوس، با آغاز نوروز این افزایش اعمال می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی رتبه اول کشور را دارد این امر بیانگر تلاش مدیران و انضباط و خوش حسابی مودیان مالیاتی در این استان است.