پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون نظارت بر امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: آزمایش‌های صورت گرفته از سه پرنده وحشی تلف شده نشان داد مرگ آنها به علت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان نبوده است.

خبرگزاری میزان

استاندار زنجان با بیان اینکه برای نوروز هیچ برنامه‌ای در استان نداریم و از پذیرش مهمان معذوریم تاکید کرد: نیروی انتظامی نباید اجازه ورود خودرو‌های سایر استان‌ها به داخل شهر را بدهند و از شنبه تمام اماکن تاریخی، تفریحی، هتل‌ها و مهمانپذیر‌ها تعطیل است.

خبرگزاری دانا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه زنجیره انتقال این بیماری باید قطع شود، گفت: مردم از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

خبرگزاری دانا

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زنجان از توزیع 22 هزار ماسک و ژل ضد عفونی کنند از فردا در استان زنجان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز، همزمان با سراسر کشور با اجرای طرح امداد فرهنگی مجازی و با هدف کاهش استرس و نگرانی کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در مواجهه با ویروس کرونا با موضوع "سلامت، امید، نشاط" به سراغ این گروه‌ها می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل کتابخانه عمومی استان زنجان گفت: با توجه به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی این استان نیز تا آخر امسال تعطیل شدند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا، آغاز به کار واحد تولید ماسک و رتبه نخست زنجان در وصول درآمدهای مالیاتی از جمله عناوین مهم اخبار استان زنجان در هفته گذشته بود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به علت مرگ پرندگان در برخی نقاط شهر زنجان طی روزهای اخیر، گفت: پرندگان یاد شده از دسته پرندگان سار بوده و علت اولیه مرگ آن‌ها بیماری نیوکاسل تشخیص داده شده است.

خبرگزاری دانا

در این روزهای سخت جهادگران بسیجی بار دیگر همانند روزهای سخت زلزله و سیل با از خودگذشتگی در جبهه سلامت حاضر شده‌اند و شعارشان این است که تا ریشه کن شدن این بیماری از پای نخواهند نشست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که طی روزهای آینده شاهد افزایش موارد مثبت بیماری کرونا در استان خواهیم بود و این موضوع تذکر جدی به شهروندان است، چنانچه اصول بهداشتی فردی و اجتماعی را رعایت نکرده و در خانه نمانند، مشکلات به مراتب نگران کننده خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات بوکس استان زنجان گفت: طوفان شریفی از بوکسورهای ملی پوش این استان در نخستین دیدار خود در مسابقات گزینشی المپیک قاره آسیا، جنگنده و طوفانی ظاهر شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین استان و تاکید استاندار زنجان هرگونه اجتماع و برگزاری مراسم در اماکن مذهبی و مساجد ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: 160 قلیان‌سرا در زنجان به علت عدم توجه به ممنوعیت عرضه قلیان، از سوی پلیس این استان پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: نظارت بر نحوه تولید و توزیع اقلام بهداشتی برای مقابله با بیماری کرونا با معاونت غذا و دارو و تعاونی این معاونت است و این روند به دقت رصد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ورود خودروهای غیربومی به داخل استان زنجان از کلیه مسیرهای ارتباطی این استان ممنوع است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: برف و کولاک از روز شنبه مناطق کوهستانی این استان را فرا می‌گیرد.