پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانا

رئیس اداره آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش استان، گفت: زنجان کمترین دانش آموز بازمانده از تحصیل را در کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - ممنوعیت فعالیت دستفروشان در معابر و میادین شهر زنجان برای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا، بازار دم عید این قشر را کساد کرد.

وب‌گاه تابناک

خبرگزاری دانا

معاون حمل‌و‌نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا؛ طرح تمدید اعتبار کارت هوشمند رانندگان غیرحضوری و اینترنتی شد.

خبرگزاری ایسنا

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان زنجان گفت: علت نهایی مرگ پرندگان سار در شهر زنجان مشخص شد.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: به دلیل مشکلات مالی در اجرای برنامه های فرهنگی، میزان حمایت از مولفان کتاب نیز امسال 50 درصد کاهش یافت.

خبرگزاری دانا

رئیس منابع طبیعی شهرستان طارم با اشاره به فعالیت‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان طارم، گفت: 9 تن چوب قاچاق در طارم کشف‌شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه ورودی خودروهای غیربومی به زنجان گرفته می‌شود گفت: جلوی ورود خودروها با پلاک‌های غیربومی به زنجان گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - با شیوع بیماری کرونا و کاهش 50 درصدی سرویس‌های مسافربری، در زمان حاضر ترمینال مسافربری زنجان به حالت نیمه تعطیل درآمده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان گفت: به منظور پیشگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان، دفترچه‌های بیمه سلامت بیمه شدگان تا پایان فروردین سال 99 اعتبار دارد و نیازی به مراجعه حضوری به این منظور نیست.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، آموزش دانش آموزان تعطیل نشده بلکه ظرفیت‌های متعددی در این خصوص لحاظ شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان با کسانی که نسبت به احتکار و گرانفروشی اقلام بهداشتی، مبادرت کنند به صورت جدی مقابله می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد: مشکل ایجاد شده در سامانه طرح ملی اقدام مسکن، سراسری است، و به زودی رفع می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل شیلات استان زنجان گفت: کارخانه فراوری و بسته‌بندی محصولات آبزی در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا، برنامه‌های گرامیداشت روز شهدا متفاوت از سال‌های گذشته و با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به‌ویژه ایثار اجتماعی به صورت تبلیغی و مجازی اجرا می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - نایب رییس هیات بوکس استان زنجان، گفت: بوکسور ملی پوش منتخب این استان در رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه که در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود در برابر حریف ازبکستانی، شکست را پذیرفت و از کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو بازماند.