پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش این استان، باتوجه به تعطیلی مدارس این دستگاه نیز به زودی بسته‌ها و فایل‌های ویژه‌ای را برای گروه‌های هدف منتشر خواهد کرد و پس از کنترل بیماری کرونا، اقدامات جبرانی نیز در این خصوص اعمال خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - برای پیشگیری از بیماری کرونا، اقلام بهداشتی مور نیاز مردم این استان از قبیل ماسک، ژل و مواد ضدعفونی کننده از طریق داروخانه‌های این استان در حال توزیع است و این وضعیت همچنان تا رسیدن به وضعیت ثبات ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ایستگاه‌های سلامت جایگزین طرح "آرامش بهاری" در بقاع متبرکه این استان شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس این استان به جهت خدمات رسانی به مردم و مقابله با بیماری کرونا ویروس در کمین احتکار کنندگان اقلام بهداشتی است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - شیوع ویروس کرونا در روزهای اخیر تمام بخش‌ها از جمله بازار عید زنجان را تحت تاثیر خود قرار داده و در روزهایی که باید شاهد تکاپوی مردم برای خرید اقلام شب عید و رونق فعالیت کسبه باشیم، سایه سنگین ویروس چراغ این بازار را کم فروغ و در آرامشی بی‌سابقه و غم انگیز فرو برده است.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان با اشاره به اینکه اجرای بازرسی از کارگاه‌ها تا پایان فروردین‌ماه سال 99 به‌جز در مواردی خاص متوقف شده است، افزود: این مهم نیز در خصوص مقابله با کروناویروس صورت گرفته است. استعلام از سازمان تامین‌اجتماعی برای تمدید یا صدور کارت هوشمند رانندگان برای تداوم بیمه‌پردازی و تفویض اختیارات به ادارات‌کل استان‌ها در این زمینه حذف شده است.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان زنجان گفت: دفترچه‌های درمانی تامین‌اجتماعی افرادی که تا پایان بهمن 98 اعتبار شده، تا پایان فروردین سال 99 تمدید شده تلقی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: برای پیشگیری و مقابله جدی با بیماری کرونا، تعویض پلاک خودرو در زنجان تا اطلاع ثانوی به صورت نوبتی دهی از قبل انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: هم‌اکنون 6 واحد تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده در سطح این استان فعالیت می‌کنند که این مواد در بین داروخانه‌های استان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس اتاق اصناف استان زنجان گفت: در یک ماهه اخیر 90 پرونده تخلف از واحدهای صنفی فعال در این استان به منظور طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان شمار موارد مثبت تست آزمایشگاهی کرونا در این استان را تا اکنون هفت نفر اعلام کرد و گفت: از هم استانی ها تقاضا داریم بیش از گذشته به این بیماری حساس باشند و رعایت نکات بهداشتی اعلام شده را در اولویت قرار دهند.

خبرگزاری دانا

مشهود تقی لو مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های جهادی این نهاد انقلابی در راستای بیماری کرونا، گفت: 25 گروه جهادی برای غربالگری، درمان و پیگیری بیماران کرونایی در زنجان فعالت می‌کند.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی و قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: طی بازدید از دفاتر رسانه‌ای استان زنجان مطالبات خبرنگاران جمع‌بندی و برخی از این مطالبات پاسخ داده شده است.

خبرگزاری دانا

رئیس اتاق اصناف استان زنجان با تاکید براینکه 80 نقطه از استان زنجان برای توزیع میوه شب عید در نظر گرفته شده است گفت: به دلیل جلوگیری از اذهام مردم احتمال افزایش تعداد غرفه‌ها وجود دارد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر کنترل سونامی گوجه از تسویه صد در صدی بزرگ‌ترین مطالبات گوجه کاران در سال های اخیر خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر جهاد کشاورزی از تسویه صد در صدی مطالبات گوجه کاران خبر داد.