پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری میزان

فرمانده انتظامی استان از ممنوعیت ورود کلیه خودرو‌های غیر بومی به زنجان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: تمام وقت‌های رسیدگی به پرونده‌های مطروحه در حوزه‌های قضایی این استان تا پایان فروردین سال 99 به تعویق افتاد و در صورت حضور نیافتن اصحاب دعوی در این بازه زمانی، عذر آن‌ها موجه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاونت مسکن و ساختمان در اطلاعیه‌ای از آغاز ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن برای گروه دوم مرحله دوم در 17 استان کشور از دوشنبه 19 اسفند تا پایان روز سه شنبه 20 اسفند خبر داد و جزئیات شهرهای آماده ثبت‌نام این 17 استان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: امسال نزدیک به 76 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اختصاص داده شده است.

خبرگزاری دانا

مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) استان زنجان از پزشکان و پرستان که در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند، قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان طی یک اقدام غافلگیرانه، موفق به کشف و ضبط 40 کیلوگرم تریاک شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: حدود 300 نفر با احتمال ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های این استان بستری شده بودند که بخش عمده آن‌ها ترخیص شده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایسنا

کروناویروس 31 استان را آلوده کرده است، حالا بیم آن می‌رود که این ویروس مسافر به روستاها برسد؛ منطقه‌هایی که از امکان‌های پزشکی و بهداشتی محروم هستند. وزیر بهداشت، سفر در این وضعیت را خطرناک دانسته اما تا به حال فقط 6 استان با مسافران، به عنوان ناقلان احتمالی کروناویروس، برخورد سختگیرانه و تحدیدکننده‌ای داشته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام گرفته از امروز / شنبه / حدود 22 هزار ماسک و ژل ضد عفونی کننده در داروخانه‌های سطح این استان توزیع می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - رسانه‌ها و مطبوعات استان زنجان در هفته گذشته موضوعات مختلفی را در سرخط اخبار و صفحات نخست خود انعکاس دادند که از جمله آن‌ها می‌توان به وضعیت بازار خودرو و لوازم یدکی پس از قرار گرفتن ایران در لیست سیاه FATF و ورود کرونا و تمهیدات برای توزیع میوه شب در استان اشاره کرد.

خبرگزاری ایسنا

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به هم‌وطنان آسیب‌دیده در حوادث غیرمترقبه اهدا شده است.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - طبق تدابیر مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان داروی بیماران مزمن که پیش از این به صورت ماهیانه و بتا مراجعه حضوری این افراد تمدید می‌شد، تا اطلاع ثانوی، به‌صورت 2 ماهه توسط پزشکان مربوطه تجویز می‌شود.

خبرگزاری دانا

معاون درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: در راستای کاهش مراجعات حضوری به مراکز درمانی داروهای بیماران مزمن به صورت دوماهه تجویز می‌شود.