شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران قم از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط اداره کل هواشناسی استان خبر داد و گفت: مردم مطلقا کنار رودخانه‌های استان قم اتراق نکنند.

خبرگزاری تسنیم

بیستمین و آخرین جلسه از نهمین دوره کرسی‌های آزاداندیشی با عنوان «گفتمان انقلاب اسلامی» به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات جودو استان قم از انتخاب شدن یکی از مربیان این استان به عنوان مربی بدنساز تیم ملی جودو بزرگسالان ایران خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - نوروز 1402 در پیش است و یکی از مکان‌هایی که می‌تواند جذب کننده گردشگران نوروزی استان قم باشد مقابر گنبد سبز به عنوان بازمانده ای از قرن هشتم هجری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه: طرح «آمر معروف محله خود باشیم» در قم اجرا می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

حوره نیوز نوشت: معاون اجتماعی سپاه استان قم از اجرای طرح «آمر معروف محله خود باشیم» در قم با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر بصورت محله محور خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حوزه نیوز: معاون اجتماعی سپاه استان قم از اجرای طرح «آمر معروف محله خود باشیم» در قم با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر بصورت محله محور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات هندبال استان قم از دعوت شدن سه بانوی هندبالیست این استان به جدیدترین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال جوانان ایران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار نیل فروشان، اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مادر شهیدان «مصطفی و مرتضی استاد آقا بابا» از استان قم دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهرواره محل «همدل» پس از آیین رونمایی از پوستر توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانده بسیج مستضعفین، امروز در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی با اشاره به آمار ارائه شده و دستیابی به توفیقات در رسیدگی به پرونده‌های قضایی، از تلاش و همت قضات دیوان عالی کشور تقدیر و قدردانی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصر دیروز انفجار کیف‌دستی حاوی مواد محترقه در یکی از مناطق استان قم، باعث سوختگی و مصدومیت سه برادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

چهارشنبه دوم فروردین آخر ماه شعبان و پنجشنبه سوم فروردین اول ماه رمضان خواهد بود با این حال برای دیدن ماه با چشم غیر مسلح نیز گروه‌هایی به مناطق مساعد اعزام خواهند شد.