شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس ستاد استهلال استان قم گفت: بر اساس تحقیقات انجام شده روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان در کل منطقه تا غرب آفریقا مقارنه شکل می گیرد اما هلال تشکیل نمی‌شود بنابراین ماه مبارک رمضان 30 روزه خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و کادر آموزشی و در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، آموزش و پرورش استان قم تمامی مدارس و آموزشگاه‌ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در استان قم روز سه شنبه 23 / 12 / 1401 در نوبت عصر تعطیل و غیر حضوری می‌باشد.

وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است قم در حوادث چهارشنبه‌سوری سال گذشته با هفت فوتی، هفت مورد تخلیه چشم و حدود 50 مجروح و خسارت بالا به اموال عمومی و تابلوهای شهری، شب تلخی را تجربه کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تمامی مدارس استان قم به منظور پیشگیری از آسیب های ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال در نوبت عصر روز سه شنبه تعطیل و غیر حضوری هستند.

خبرگزاری تسنیم

درحالیکه رئیس فدراسیون کشتی هفته گذشته گفته بود رئیس یکی از هیئت‌های کشتی استانی را برکنار خواهد کرد، روز گذشته به وعده‌اش عمل کرد و سرپرست جدیدی برای هیئت کشتی قم انتخاب شد.

خبرگزاری مهر

کتاب «سر به هوا» توسط انتشارات کتاب جمکران با مشارکت کنگره ملی شهدای استان قم منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات تیراندازی استان قم گفت: یکی از تیراندازان این استان به اردوی آماده سازی تیم ملی دانشجویان کشور دعوت شد.

خبرگزاری میزان

امروز یکشنبه 21 اسفند ماه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم با مشارکت انجمن نذر طبیعت و با کمک هلال احمر استان قم و دبیرستان شاهد رضوی قم و کودکان برای مقابله با بیابان‌زدایی به کاشت 2000 نهال مقاوم در مقابل کم آبی و خشکسالی در 13 هکتار از عرصه 40 هکتاری منطقه سراجه قم اقدام کردند.

خبرگزاری تسنیم

«سر به هوا»، روایتی داستانی از زندگی خلبان شهید عباس اکبری مخاطب امروز را با یکی از قهرمانان هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم از کشف 43 کیلوگرم مواد اولیه نارنجک‌های دست ساز در استان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

بانک سپه در سال جاری بیش از 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه پرداخت کرده است.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از دعوت شدن یکی از دختران والیبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال دختران زیر 16 سال ایران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: ظرفیت عقلانی گفتمان انقلاب اسلامی به لحاظ بینشی، گرایشی و کُنشی بسیار بالاست و باید زنده و فعال در عینیت جامعه حاضر باشد. این گفتمان که زیرمجموعه «گفتمان مهدویت» است، باید در سطح زیست جهان زندگی مؤمنانه انسان‌ها و جوامع امروزی بازسازی و باتولید شود؛ زیرا «مهدویت» هم درباره وراثت و خلافت مؤمنان و صالحان،...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس هیات کشتی استان قم گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان این استان به منظور حضور در مسابقات قهرمانی کشور در تهران حضور یافته است و کسب مدال در این مسابقات توسط آزادکاران قمی دور از انتظار نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آیت‌الله سعیدی با اشاره به مسمومیت های دانش آموزان گفت: جدیت در شناسایی منشاء و ریشه‌های این مسئله، جدیت در شناسایی مباشران و مسببان اصلی، جدیت و سرعت در محاکمه و مجازات این جنایتکاران، جدیت در اطلاع رسانی به موقع به مردم، جدیت در دستگیری و عبرت گیری از این فتنه جدید و تقویت پدافند غیرعامل با رویکرد مردمی سازی آن از جمله خواسته‌های مردم است.