شنبه 5 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری مهر

درگذشت یارعلی پورمقدم، غلامحسین میرزاصالح، عبدالله انور و افتتاح دوازدهمین کتابخانه مرکزی استانی از جمله خبرهای مهم این هفته در حوزه کتاب و ادبیات بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجری طرح خدمات عمومی اجباری (USO) گفت: پوشش اینترنت در روستاهای بالای 20 خانوار کشور تا پایان بهمن به نزدیک90 درصد رسیده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، یاسر اشراقی ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان گفت: بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بر اساس سیاست‌های مبتنی بر طرح ملی «ایران جوان» این بنیاد، در دو حوزه جمعیت و سلامت، اقدامات جهادی و خدمات اجتماعی گسترده‌ای را در سراسر کشور انجام می‌دهد. مدیر روابط عمومی و حوزه ریاست بنیاد 15 خرداد ادامه داد: این...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم از حضور 3 میلیون زائر در مراسم نیمه شعبان امسال در مسجد مقدس جمکران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی استان قم که ظهر امروز چهارشنبه همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، با بیان اینکه طرح کتابخانه مرکزی قم از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قم بوده است، گفت: این طرح نواقصی داشت که در دوره جدید بر...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاح کتابخانه مرکزی استان قم گفت: «طبیعی است در فضایی که شخصیت فرهنگی و علمی بی‌نظیری همچون مقام معظم رهبری سکاندار جمهوری اسلامی ایران است بایستی فعالیت‌های فرهنگ شتاب بیشتری به خود بگیرد و بر همین اساس نهضت کتابخوانی و گسترش حوزه کتاب همواره از مطالبات جدی ایشان در حوزه فرهنگ است و ما به عنوان خدمتگذاران حوزه فرهنگ می‌بایست با...

خبرگزاری مهر

قم - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بهره برداری از چندین پروژه بزرگ کتابخانه ای در سطح کشور گفت: به صورت جدی پیگیر مطالبات رهبر معظم انقلاب در خصوص نهضت کتابخوانی هستیم.

خبرگزاری مهر

کتابخانه مرکزی قم امروز چهارشنبه 17 اسفند در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار قم، دبیرکل نهاد و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی کشور افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در روزهای اخیر موارد ابتلا به کرونا و همچنین میزان بستری و فوتی ناشی از این بیماری، افزایش داشته است این در حالیست که روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در سیری نزولی حرکت می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از افتتاح کتابخانه مرکزی قم همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

خبرگزاری مهر

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از افتتاح پروژه کتابخانه مرکزی استان قم در روز نیمه شعبان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از افتتاح کتابخانه مرکزی قم همزمان با نیمه شعبان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سرتیپ سید کمال هادیانفر رئیس راهور فراجا گفت: پلیس راهور تمام تلاش خود را می‌کند تا در روز نیمه شعبان در معابر شهری و جاده‌ای منتهی به این شهر مقدس یک ترافیک روان، بدون حادثه و تصادف را برای زائرین عزیزمان رقم بزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر روز مدارس بیشتری گرفتار مسمومیت‌های سریالی می‌شوند و عدد دانش‌آموزان درگیر پس از 95 روز تاکنون به بیش از دو هزار نفر می‌رسد. از ابتدای آذر تا 11 اسفند حدود 91 مدرسه درگیر مسمومیت‌ها بودند ولی روز شنبه 34 مدرسه دیگر در شهرهای مختلف ایران به این آمار اضافه شد و تعداد دانش‌آموزان دچار مسمومیت به رقمی بیش از 1500 نفر رسید. این عدد با مسمومیت‌های جدید روز یکشنبه به بیش از 2 هزار نفر دانش‌آموز...