پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای مومن نسب به عنوان دبیر ستاد استان تهران حکمی دریافت ننموده اند و موقتا تا زمان معرفی دبیر ستاد استان تهران، به عنوان نماینده ستاد کشور در استان تهران مستقر و امورات ستاد را اجرایی می‌کند.

وب‌گاه منیبان

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران - قم خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: مهدی باقری گفت: ما در این قانون، حقی را باید تبیین کنیم. حق این است که عفاف و حجاب باید در جامعه باشد و باطل این است که این حق تضعیف شود. اینکه تکلیف چیست و چه نهادهایی تکلیف دارند قانون مشخص می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشورهای غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آنها بود اضافه کرد: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد هستیم.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی در پستی اینستاگرامی خطاب به ملی‌پوشان از آن‌ها تقدیر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال 1402 تعرفه‌های حق پرستاری و کمک هزینه ارائه خدمات توانبخشی در مراکز غیردولتی تحت نظارت سازمان بهزیستی کشور با افزایش 40 درصدی مواجه خواهند شد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه گفت: همه در حوزه صیانت و حفاظت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی و ملی و خنثی کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان، مسئولیت و تکلیف داریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حامد یزدی مهر روز جمعه به خبرنگاران گفت: در خصوص هشدار صادر شده در مرحله پیشگیری دستورات لازم به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ابلاغ شده است.

خبرگزاری تسنیم

سید محمود رضوی تهیه‌کننده شناخته‌شده سینما و تلویزیون با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود از اکران فیلم سینمایی «مصلحت» و عوامل آن حمایت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: اکنون شاهد تردد روان در تمامی محورهای شمالی و اصلی و فرعی کشور هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشور‌های غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آن‌ها بود گفت: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی ارتباطات بین‌المللی دارند و تغییر در روزهای تعطیل هفته برایشان معنادار است اما عموم دستگاه‌ها ارتباطات بین‌المللی ندارند که بخواهیم به تبع سایر کشورها ایام تعطیل را تغییر دهیم.