پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری تسنیم

در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی که قرار است پنج‌شنبه و جمعه شب از مدینه راهی مکه شوند انتقال آنها با قطار سریع‌السیر انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مستند "آقا مصطفی" روایتی متفاوت از شهید مصطفی صدرزاده است. کسی که نقطه تمایزش با بسیاری از افراد دیگر بی تفاوت نبودن به مسائل گوشه و کنار خود بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین در صفحه توییترش نوشت: برای اتحادیه اروپا، برجام (توافق هسته‌ای) اگر تنها برنامه موجود نباشد، بهترین برنامه ممکن برای پرداختن به نگرانی‌های قانونی جامعه جهانی درباره برنامه هسته‌ای ایران در زمینه منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاکو خمز تایید کرد که با مدیر ورزشی باشگاه دپورتیوو لاکرونیا صحبت کرده اما نه برای سرمربیگری در این تیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات وین در صفحه توییترش نوشت: برای اتحادیه اروپا، برجام (توافق هسته‌ای) اگر تنها برنامه موجود نباشد، بهترین برنامه ممکن برای پرداختن به نگرانی‌های قانونی جامعه جهانی درباره برنامه هسته‌ای ایران در زمینه منع اشاعه تسلیحات هسته‌ای است.

خبرگزاری تسنیم

اشتراک‌های فرهنگی و وجود مفاخر شناخته شده در فرهنگ ایران و قزاقستان فرصتی است برای تقویت و توسعه دیپلماسی نرم میان دو کشور که فارابی و یسوی را می‌توان نقاط عطفی غیرقابل انکار در این زمینه دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلترینگ اینستاگرام در دوره ابراهیم رئیسی ضربه مهلکی به کسب وکارهای اینترنتی و فروشگاه های خانگی زده است.

خبرگزاری تسنیم

آژانس بین المللی انرژی با اذعان به رنگ باختن تحریم های نفتی آمریکا علیه ایران نوشت: به رغم تحریم های سخت مالی، تولید روزانه نفت ایران در سال 2022 حدود 130 هزار بشکه و از ابتدای امسال 350 هزار بشکه افزایش داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای تهران امروز (دوم تیرماه) در شرایط قابل قبول است.

وب‌گاه ورزش سه

مراسم خاکسپاری پدر سهراب بختیاری‌زاده، ستاره سابق استقلال و تیم ملی، صبح امروز برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هواپیمایی کاسپین از پایان چک سنگین یک فروند هواپیمای MD83 و الحاق آن به ناوگان فعال در آستانه شروع سفرهای تابستانی و افزایش تقاضا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قسمت چهارم از برنامه رادیویی «سینماگرام» با موضوع چرخه اکران و بازگشت سرمایه در سینما امشب (جمعه 2 تیر 1402) از رادیو نمایش به طور زنده پخش می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: رفع نیاز‌های خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران باید همواره مورد اهتمام و توجه باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس بازار طلا گفت: در هفته پایانی خردادماه و در نخستین روز از تیرماه بازار طلا بازاری آرام و با ثبات بود و ریزش قیمت‌ها در این هفته همچون هفته‌های قبل ادامه داشت و پیش‌بینی می‌شود این روند ادامه داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پنت‌هاوس 300 متری در عظیمیه کرج 300 میلیارد فروخته می‌شود؛ متری یک میلیارد. همین الان در رنج متری 120 تا 140 میلیون، آپارتمان‌های فول‌امکانات زیادی را در نیاوران و فرمانیه و بقیه محله‌های گرانقیمت تهران برای فروش گذاشتند.