پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری مهر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ گرد و غبار در استان هشدار داد و گفت: از بیماران قلبی و تنفسی می‌خواهیم در صورت در محیط باز تردد نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین آپدیت (به روز رسانی) نرم‌افزاری اپل، یعنی iOS 17 در پائیز امسال عرضه خواهد شد و بدین ترتیب چندین ویژگی جدید و هیجان‌انگیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که از جمله آنها می‌توان به یک حالت Standby جدید، یک برنامه ژورنال و یک به روزرسانی بزرگ در بخش پیغام‌ها اشاره کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: کیفرخواست 4 متهم شهادت «شهید مهدوی‌پور» بادرخواست اجرای مجازات در ملا عام صادر شد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست اورژانس استان تهران از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم خبر داد و اظهار کرد: ساعت 5 و 11 دقیقه صبح امروز دوم تیرماه، حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده تهران - قم به اورژانس تهران گزارش شد. وی افزود: تعداد کل مسافران اتوبوس 35 نفر بود که از این تعداد، 18 نفر مصدوم شدند و 16 نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمود گودرزی ضمن اشاره به عرضه اولیه‌هایی که در سال جاری در بورس تهران صورت گرفت، اظهار کرد: در آینده نزدیک یک شرکت تامین سرمایه به لیست شرکت‌هایی که در بازار بورس تهران عرضه شده‌اند اضافه خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نسیم با توجه شروع اوقات فراغت و شب نشینی در فصل تابستان ساعت پخش برنامه‌های خود را تغییر می‌دهد.

خبرگزاری مهر

کیفرخواست 4 متهم شهادت «شهید مهدوی‌پور» صادر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزند شهید بهشتی می گوید هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان شهید بهشتی مشاهده نمی شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بورس تهران توضیحاتی درمورد شرکت‌هایی که قرار است در این بازار عرضه اولیه شوند را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: 2 هزار و 500 شرکت دولتی و خصوصی در کردستان در راستای اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، شناسه مالیاتی دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های پزشکی و غیرپزشکی سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی فردا شنبه (سوم تیر) به پایان می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه تهران از احیای استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها در لایحه برنامه هفتم توسعه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.

وب‌گاه عصر ایران

فرزند شهید بهشتی می گوید هیچ گونه استدلالی برای حجاب اجباری در سخنان شهید بهشتی مشاهده نمی شود. این که حجاب چه مزایایی برای یک زن دارد یک حرف است و مسأله اجبار مسأله دیگری است و به نظر می رسد حجاب اجباری همان مضاری را دارد که اجبار بی حجابی داشت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: این شرکت پارسال به مشترکان کم مصرف برق در استان در مجموع بیش از 220 میلیارد ریال پاداش پرداخت کرد.