پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه گسترش

میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر نیز همانند 6 هفته پیشین، کاهش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آخرین پرواز حامل زائران ایرانی از فرودگاه همدان بامداد امروز در فرودگاه جده به زمین نشست و عملیات انتقال 87 هزار و 550 زائر ایرانی به سرزمین وحی پایان یافت. بر اساس این گزارش، همه زائران در قالب 377 پرواز، 224 پرواز به فرودگاه مدینه منوره و 153 پرواز به مقصد فرودگاه جده از 21 ایستگاه پروازی کشورمان که توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساکنان محلی گزارش دادند که انفجاری بزرگ پنجشنبه شب شهر هرتزلیا در مرکز فلسطین اشغالی را لرزاند. گفته شده همزمان با این انفجار دود شدید و بوی گوگرد در اطراف محل حادثه دیده و حس شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جلال ملکی در مورد حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران - قم گفت: در ساعت 5:28 دقیقه صبح امروز جمعه وقوع حادثه ای در جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی آتش نشانی در مورد حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در مسیر جنوب به شمال تهران - قم گفت: در ساعت 5:28 دقیقه صبح امروز جمعه وقوع حادثه ای در جنوب به شمال تهران - قم یک کیلومترمانده به عوارضی به سازمان آتش نشانی اعلام شد که بر همین اساس دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه الف

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از معافیت جدید سربازی برای تنها فرزند ذکور خانواده‌هایی که دارای فرزند معلول هستند خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران معتقد است که باید روی اشتباهات تیم بیشتر تمرکز شود تا ملی‌پوشان آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت والیبال ایران با انتقاد از برخی اظهارات در خصوص تیم ملی والیبال گفت: نتیجه کار بزرگی که کادرفنی تیم ملی در تغییر نسل این تیم انجام داد را دو سه سال دیگر شاهد خواهیم بود. این کار بزرگ مثل همان کاری است که گاییچ انجام داد؛ اما خودش ثمره این کار را ندید و ولاسکو بهره آن را برد.

خبرگزاری تسنیم

با انجام آخرین پرواز زائران ایرانی از فرودگاه همدان به مقصد جده، عملیات رفت حجاج بیت‌الله‌الحرام پایان یافت.

وب‌گاه گسترش

لطف الله سیاهکلی درباره وضعیت بازار خودرو، با بیان اینکه آنچه که در بازار خودرو اتفاق افتاده برای دوران قبل از وزارت آقای علی آبادی است، اظهار داشت: آنچه که ما از نظرات آقای علی آبادی دریافت کردیم این است که وی به تفکرات کمیسیون صنایع و مجلس کاملا اعتماد دارد و مسیری که ما می رویم را وزیر قبول دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین اسماعیلی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر صاحب‌دلان که در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: جشنواره صاحب‌دلان جشنواره مقطعی نیست و جشنواره‌ای است که در طول سال برگزار می‌شود و سال گذشته هنرمندان تئاتر پیشنهاد کردند که این جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار شود. وی با یادآوری اینکه سال گذشته حوادث تلخی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با حکم سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022هانگژو، معاونان کاروان مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

هوای امروز شهر تهران در شرایط "قابل قبول" قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی، همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران - شمال ممکن است.

وب‌گاه فرارو

شاخص آلودگی هوا در 24 ساعت گذشته روی عدد 162 یعنی ناسالم برای همه افراد و در وضعیت قرمز قرار گرفته بود.