پنج‌شنبه 19 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد با هدف تسهیل سفر حجاج ایرانی، پنج شنبه و جمعه شب انتقال زائران از مدینه به مکه با قطار سریع السیر انجام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران - قم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبر آنلاین در گزارشی آورده، در سال های اخیر موضوع آب به یک اهرم مهم برای دولت ترکیه تبدیل است؛ «آب در برابر نفت» همان سیاست آشنایی است که ترکیه در پیش گرفته و در چند دهه اخیر دست‌کم 2 سد بسیار بزرگ بر سر منشا رودهای «دجله و فرات»، بزرگ‌ترین رودهای جاری در کشور عراق ساخته است.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی هرمزگان، با اشاره به اینکه فصل خرید تضمینی گندم تقریبا به پایان رسیده است، گفت: از ابتدای فصل برداشت (نیمه فروردین ماه امسال) تاکنون، 64 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خرید شد که در همسنجی با پارسال 52 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه فرارو

هواداران عادل فردوسی‌پور شعار‌هایی علیه محمدحسین میثاقی سر دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه 80 درصد کودکان کار و خیابان در تهران اتباع هستند، خواستار جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع خارجی به کشور شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امین رهبر در مورد ارائه تسهیلات جدید برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده از 28 خردادماه توسط نماینده سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ابلاغ شده است که در این طرح خودروی «سمندسورن پلاس» با قیمت 362 میلیون تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی ارتباطات بین‌المللی دارند و تغییر در روزهای تعطیل هفته برایشان معنادار است اما عموم دستگاه‌ها ارتباطات بین‌المللی ندارند که بخواهیم به تبع سایر کشورها ایام تعطیل را تغییر دهیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از شش ماه زندگی مخفیانه در شهرستان مهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان هواپیمایی برنامه این سازمان برای جلو گیری از گرانفروشی را اعلام کرد و گفت: صاحبان سایت های متخلف که مجوز ندارند با کمک وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مشخص می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مرگ دوتن بر اثر برخورد اتوبوس بین شهری با نیوجرسی کنار بزرگراه تهران - قم خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که از لحاظ بدنی ملی‌پوشان مشکلی نداشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قرعه‌کشی 4 وزن رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احداث و راه اندازی احداث ایستگاه بی آرتی فدک در منطقه هشت تهران با هدف کاهش فاصله بین ایستگاهی سامانه تندرو اتوبوس‌های خط 9 به پیشرفت 70 درصدی رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از بررسی چند متخصص با خبری خوب مواجه شد

وب‌گاه عصر ایران

سردار حاجی زاده: " اگر آمریکا و غربی‌ها از صدام حمایت نمی‌کردند، جنگ دو یا سه سال بیشتر طول نمی‌کشید / صداوسیما برنامه مناظره پخش و استاد دانشگاه از آمریکا و غرب حمایت می‌کند / استارلینک؛ پروژه علیه ملت ایران است / در آزمایش‌های موشکی و رزمایش باید اعتراضات آقایان را تحمل می‌کردیم.