چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردنگ درخصوص رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک در استان‌های مختلف کشور از امروز تا یکشنبه آینده هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسمومیت الکلی به سردشت رسید

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه گفت: وضعیت پناهجویان حاضر در خاک ایران به نسبت سایر کشورها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: درسی که از شکست مقابل ایتالیا گرفتیم در آینده به تیم ملی کمک خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت‌نشینان در خردادماه «هوای پاک» تنفس نکردند.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه و شهرسازی درچهارمین اجلاس روسای کمیسیون‌های شهرسازی ومعماری شهرهای تهران بر استفاده از ظرفیت‌های قانونی مغفول مانده برای شتاب بخشی به جریان نوسازی دربافت‌های فرسوده تاکید کرد

وب‌گاه الف

عضو هیأت علمی دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در پژوهش تازه خود، تحلیلی از پدیده تغییر اقلیم در ایران ارائه داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: ایذه دیگر در لیست شهرهای خاص تبعید نیست و موضوع تبعید به ایذه لغو شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خرداد 1369 در نزدیکی شهر رودبار زلزله ای به بزرگی 7/4 رخ داد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه با اشاره به اهمیت و ابعاد راهبردی دیدار اخیر سلطان عمان در تهران بر ضرورت تلاش مشترک برای اجرای اسناد و توافقات تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باشگاه سپاهان دومین خرید تابستانی خود در لیگ ایران را انجام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت جسمانی علیرضا بیرانوند گفت: یک اتفاق بدی افتاد، ان‌شاءالله فردا یا پس فردا جراحی می‌شود و ما هم در کنار بیرانوند هستیم، فکر نمی‌کنم بیش از شش هفت هفته طول بکشد. ما هم دعا می‌کنیم که خداوند به او سلامتی بدهد، ولی اجازه دهید 24 ساعت دیگر تکلیف بیرانوند مشخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه سپاهان دومین خرید تابستانی خود در لیگ ایران را انجام داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: 67 درصد جانباختگان حوادث رانندگی در2 ماه نخست امسال در خیابان‌های پایتخت، عابران پیاده‌ای هستند که از وسط بزرگراه‌ها در حال عبور بودند.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سفیر اوگاندا در ایران گفت: این کشور ظرفیت‌های خوبی برای جذب گردشگران ایرانی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا) اعلام‌کرد: این صندوق در سیاست‌های جدید وزارت صمت و هیأت دولت، مسوولیت تامین مالی توسعه فن‌آوری و هوشمندسازی در صنایع و معادن را بر عهده گرفته است.