چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته (صحا) اعلام‌کرد: این صندوق در سیاست‌های جدید وزارت صمت و هیأت دولت، مسوولیت تامین مالی توسعه فن‌آوری و هوشمندسازی در صنایع و معادن را بر عهده گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار در مرکز مبادله ارز و طلا به 41 هزار و 293 تومان رسید.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: طرح عملیات نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران (نجما) برای شبکه تلفن ثابت شهرستان اهواز در حال انجام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، خانم «سارا لو آریولا» مدیر دفتر منطقه‌ای آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی مهاجرت (IOM) به همراه خانم لالینی ویراسامی ظهر چهارشنبه به مناسبت 30 خردادماه مصادف با 20 ژوئن روز جهانی پناهجویان، با پیرحسین کولیوند در ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر در تهران دیدار کردند. افزایش سطح همکاری‌های متقابل برای کمک به پناهجویان ساکن و یا عبوری در خاک ایران،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با اشاره به جلسه شورای هماهنگی سران قوا از تمدید 10روزه مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت طلا در بازار تهران کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ما امروز شاهد حاکم شدن یک جریان خالص‌گرا هستیم و این جریان خالص‌گرا حدود 15 سال است که در این مملکت قدرت گرفته و نهادهای حکومتی را در اختیار دارد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر منطقه‌ای سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه وابسته به سازمان ملل متحد در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر ایران در تهران گفت: وضعیت مسکن و غذای پناهجویان در بسیاری از کشور‌ها خیلی بد است. اما خوشبختانه وضعیت پناهجویان حاضر در خاک ایران به نسبت سایر کشور‌ها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیتر کوتاه نوشت: رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید و عرضه، قیمت تمامی اقلام میوه و صیفی نسبت به هفته گذشته 10 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: آن بخش از صنایع کشور که در قالب تفاهم نامه وزارتخانه های صمت و نیرو اقدام به ساخت نیروگاه می کنند، ضمن تامین برق مورد نیاز خود می توانند با استفاده از شبکه سراسری برق کشور، برق تولیدی خود را به سایر صنایع نیز ترانزیت کرده و از پشتیبانی شبکه سراسری برق کشور بهره مند شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قوام کریمی چهارشنبه 31 خرداد در یک کنفرانس خبری با که به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور رئیس کل دادگستری فارس برگزار شد، گفت: در بحث حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) در ابتدای امر در خصوص اقدام اولیه نیروهای مسلح در این زمینه پرونده‌ای در این سازمان تشکیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در رویداد ملی نهضت از دختر ایران، آرمیتا رضایی‌نژاد تقدیر شد. همچنین چند تن از مبلغان، فعالان هنر و رسانه و شهروندانی که در نشر خوبی‌ها نقش داشته‌اند، در این مراسم مورد تجلیل واقع شدند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان اهواز از تخفیف 50 درصدی اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره در قالب طرح اوقات فراغت تابستانه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رییسی به مناسبت سالگرد 28 خرداد 1400 که نام او را به عنوان هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران ثبت کرد در مقابل دوربین سیما قرار گرفت و گزارش داد در این دو سال چه کرده است.

خبرگزاری مهر

مدیر سازمان بین‌المللی مهاجرت در آسیا و اقیانوسیه گفت: وضعیت پناهجویان حاضر در خاک ایران به نسبت سایر کشورها در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش چند اطلاعیه مهم برای معلمان، دانش‌آموزان و فرهنگیان صادر کرد.