چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: استاد خارج فقه حوزه علمیه قم بیان کرد: یکی از موانع موفقیت و کارآمدی جمهوری اسلامی این نگاه است که معتقد هست برای یک شخصیت حقوقی می توان اختیارات فراقانونی قائل شد تا بتواند ساختار نظام سیاسی و قانونی را نادیده بگیرد و از مجرا و مسیر دیگری کشور را اداره کند.

وب‌گاه عصر ایران

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند قاتل فراری را که با خودروی شخصی در حال حرکت به سمت کرمانشاه بود شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به پلیس اگاهی منتقل کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه تهران در زمینه تلاش‌ها برای احیای استقلال مالی و اداری دانشگاه‌ها، گفت: در ماده 98 لایحه برنامه هفتم توسعه که به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده، استقلال اداری و مالی دانشگاه‌ها با زبان دیگری به وضعیت قبل برگشته که امید است این لایحه به تصویب نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد سالخوده که بیماری کلیوی داشت پس از مراجعه به یکی از بیمارستان‌های تهران، هنگام اقدامات درمانی فوت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

داستان زنجان گفت: یکی از پرونده‌های فساد در زنجان مربوط به فروش روغن خارج از شبکه توزیع بود که 66 هزار میلیارد تومان عاید متهمان شده که این پرونده منجر به صدور کیفرخواست شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در پکن استوار نامه خود را تسلیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: اجرای طرح‌های توسعه‌ای به تبیت بقا و افزایش قدرت رقابت فولاد هرمزگان در بازارهای داخلی و بین‌المللی منجر خواهد شد و باعث افزایش پویایی شرکت می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدایی چهار بازیکن از تیم فوتبال پیکان قطعی شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برپایی مراسم جشن بزرگ 12 هزار نفری غدیر و شادپیمایی گسترده در دهه مبارک قربان تا غدیر در شیراز و دیگر شهرستان های فارس خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حرکت رو به جلو قضیه فلسطین، احساس مسئولیت نسل جوان و مومن فلسطینی و ورود فردی و جمعی آنان به صحنه مبارزه را موضوعی بسیار مهم خواندند و تاکید کردند: قضایای روزهای اخیر «جنین» و محاصره نظامیان صهیونیست به‌وسیله جوانان فلسطینی نمونه بارز این صحنه جدید و بشارت دهنده آینده روشنِ همراه با پیروزی کامل است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آموزشی و پژوهشی سازمان بازرسی کل کشور گفت: تعدد مراکز سیاستگذار در حوزه پژوهش باعث سردرگمی مجری می‌شود و تشکیلات پارک‌های علم و فناوری و پژوهشگاه‌ها باید متناسب با روز نوسازی و بازسازی شود.

خبرگزاری مهر

مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از ظهر امروز چهارشنبه 31 خرداد 1402 با حضور حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی تیم فوتبال استقلال تهران برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس اعلام بانک مرکزی، شرایط اعتبارسنجی مشتریان بانک‌ها به گونه‌ای تغییر کرد، که شماری از دیون مالی افراد به بانک‌ها و دستگاه‌ها مثل عدم پرداخت جریمه رانندگی می‌تواند معیار پرداخت وام قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد مدینه منوره در حج 1402 از پایان روند صدور ویزا برای زائران حج طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری مهر

رودسر - فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از دستگیری باند حفار غیرمجاز در رحیم آباد رودسر خبر داد و گفت: در این عملیات 4 حفار غیرمجاز دستگیر شدند.