چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رییس عدلیه امشب همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه، منطبق با وعده‌ای که داده بود، به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، امشب شخصاً به محل صداوسیما رفته است تا از آنجا در قالب گفتگوی تلویزیونی به تبیین و تشریح برنامه‌ها و دستاورد‌های قوه قضاییه برای مردم بپردازد.

وب‌گاه عصر ایران

قائم مقام رئیس کل با اشاره به رسیدگی 119 فقره پرونده مهم در مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: 11 هزار حساب بانکی مشکوک به پولشویی در زمینه قاچاق ارز و زمینه‌های دیگر مسدود شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گفتگوی زنده تلویزیونی رئیس دستگاه قضا با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه در حالی آغاز شد که حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای برای این گفتگو به صدا و سیما رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درباره حجامت و زمان انجام آن، نکاتی را متذکر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

داوری گفت: برای اولین بار در کشور، با مصوبه شورای پول و اعتبار، تسهیلات بانکی برای حفظ، مرمت و مقاوم‌سازی بنا‌های تاریخی تصویب و ابلاغ شد.

وب‌گاه عصر ایران

عصر روز چهارشنبه بیشینه دمای شهر زابل به 51 درجه سانتیگراد در فصل بهار رسید.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مجتمع آموزشی فرهنگی امامت مشهد آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اغذیه‌فروشی در تایوان در منوی خود، بخشی با نام غذاهای عجیب و غریب دارد که یکی از این غذاها «خوراک قورباغه درسته با پوست» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه امنیت سرمایه‌گذاری به حرف نیست بلکه اقدام و عمل ضروری است، افزود: اگر اقدامات هماهنگ سه قوه نبود، مطمئن باشید که رشد نقدینگی و تورم بیشتر و در این صورت مشکلات هم بیشتر می‌شد و ارزش پول ملی کاهش می‌یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: ادعای پلمب پل عابر پیاده مقابل برج آرمیتاژ به علت عدم رعایت حجاب توسط عده ای صحت ندارد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی کشور گفت: طبق برنامه هفتم واحدهای تولیدی و بخش خصوصی که در زمینه توسعه و تجهیز سالن سینمایی همراهی کنند از معافیت مالیاتی و تجاری برخوردار خواهند شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت تن ماهی 180 گرمی که فقط در روغن غوطه‌ور شده تا مرز 90 هزار تومان پیش رفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: جنجال بر سر بخشنامه اخیر انتخاباتی معاونت سیاسی وزارت کشور بالا گرفته است. بخشنامه‌ای که بر بی‌طرفی مدیران وزارات کشور در انتخابات اسفند 1402 تاکید داشت اما نمایندگان مجلس برداشت دیگری از آن دارند.

وب‌گاه گسترش

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از محکومیت 2 میلیاردریالی قاچاقچی کالا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دیدار وزیران اقتصادی ایران و امارات مقرر شد توافقنامه حمایت از سرمایه گذاری و همچنین اجتناب از مالیات مضاعف توسط دو وزیر نهایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی تا بیستم شهریورماه امسال به بانک‌های کشور مهلت داد تا تسهیلات ازدواج را براساس سهمیه ابلاغ شده پرداخت کنند.