چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: بنا به درخواست صاحبان مشاغل و با موافقت شورای سران، مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و تکمیل فرم تبصره ماده 100 تا دهم تیرماه تمدید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رای مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس میز افغانستان سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به این کشور، به توافقات مهمی در جهت توسعه روابط تجاری میان دو کشور دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان فصل گذشته پیکان به نساجی پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

غلامرضا تاکید کرد که وزارت کشور در انتخابات هیچ سوگیری سیاسی ندارد و از رأی مردم به عنوان امانت و حق الناس صیانت خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعداد زائران ایرانی فوت شده در سرزمین وحی افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه تحقیقات گسترده‌ای در خصوص حادثه آبان ماه پارسال شهرستان ایذه انجام شده است افزود: برای یکی از متهمان این حادثه حکم اعدام صادر شده اما این حکم از سوی دیوان عالی کشور در حال بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

نشست دوره‌های آموزش تابستانه هنرهای نمایشی همراه با رونمایی از پوسترهای این رویداد با حضور مدیران آموزش‌های هنری وزارت ارشاد، مدیرکل هنرهای نمایشی کشور و هنرمند پیشکسوت برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن لطفی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس درباره واگذاری یکی از بزرگترین موقوفات چند صد هکتاری استان قزوین، با نام حسینیه امینی‌ها به عروس حجت‌الاسلام خاموشی، رئیس سازمان اوقاف کشور، گفت علاوه بر مشکلاتی که در بخش‌های دولتی کشور وجود دارد در بخش‌های عمومی و غیردولتی نیز مشکلاتی صدبرابر بیشتر وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی جدید استقلال از امکانات کمپ ناصر حجازی بازدید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: جبهه اصلاحات ایران با حمایت از هشدار سید محمد خاتمی در خصوص قانون جدید انتخابات، تأکید کرد: برای نجات کشور و عبور از مشکلات متنوع و انباشت شده آن، باید فرآیند احیای اعتماد اجتماعی، نهاد انتخابات و جلب مشارکت سیاسی مردم، هر چه زودتر آغاز شود.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون‌های معماری و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: این استان تراکم جمعیتی 20 برابری نسبت به کل کشور دارد و یکی از معضلات اصلی ما موضوع بافت فرسوده‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مبلغ» نوشت: آقای افتخار جهرمی در بیان خاطره ای در این همایش گفت: وقتی آقای مهرپور عضو شورای نگهبان و معاون رییس قوه قضاییه مرحوم آیت الله یزدی بودند، آقای یزدی از شورای نگهبان تفسیر یک اصل قانون اساسی را خواسته بودند و نظر خودشان را هم اعلام کرده بودند. با وجود اینکه استاد مهرپور معاون رییس قوه قضائیه بودند، وقتی نظر خود ایشان هم خواسته شد نظر متفاوتی را اعلام کردند و همان هم تصویب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با درخواست فدراسیون بولینگ و بیلیارد و موافقت وزارت ورزش، انتخابات سوم تیرماه این فدراسیون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرادید نوشت: 202 سال قبل بود که بریتانیا برای اولین بار یک هیات نمایندگی را برای گسترش روابط به ایران فرستاد. این هیات ابتدا در باغ الچی در تهران مستقر شدند. اما شرایط نامناسب بهداشتی سبب شد انگلیسی ها به دنبال جای بهتری بگردند.