چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، امشب به دنبال واژگونی اتوبوس گردشگران در بخش زاینده‌رود شهرستان سامان 23 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قایق حامل 35 پناهجوی دیگر که عازم جزایر «قناری» در اسپانیا بودند واژگون شد.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی مدعی طرفدار مشارکت حداکثری هستند اما می‌گویند نباید از فلان جناح کسی وارد صحنه شود و در عمل حداقل مشارکت را می‌خواهند؛ در صورتی که در جناح سیاسی غیر اصولگرا هم افرادی هستند که نگاه براندازانه ندارند و اهل نماز و روزه و مقلد رهبر انقلاب هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان، در جریان سفر به کویت با "شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح "وزیر امور خارجه این کشور عربی و اسلامی دیدار و رایزنی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه باید درباره شرایط جدید پرداخت وام خرید و ساخت مسکن، میزان سود، مهلت بازپرداخت، رقم اقساط و مبلغ وام تعمیرات واحد‌های مسکونی بدانید

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حکم نهایی عامل تروریستی حادثه حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) صادر شده و منتظر صدور اجازه برای اجرای حکم هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی امروز متفاوت بود. در حالی که برخی از سایت ها از ریزش 300 هزار تومانی فلز گران بهای داخلی خبر می دادند برخی از سکه فروشی ها می گفتند که نرخ سکه کاهش معناداری را ثبت نکرده و نسبت به عصر دیروز تقریبا رنج بوده است. این دسته امروز مدعی بودند که قیمت سکه امامی 28 میلیون و 500 هزار تومان بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره ایرانی پالما با اتمام مسابقات تیمش در لیگا اسپانیا به تهران بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی فرهادی، مدیر ایرانی یادگیری ماشینی اپل، پس از دو سال از این شرکت خارج می‌شود تا به مؤسسه غیرانتفاعی AI2 برود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور 2 هشدار زردنگ درخصوص رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد وخاک در استان‌های مختلف کشور از امروز تا یکشنبه آینده هشدار داد.

وب‌گاه فرارو

در اینجا تصاویری از نقاط مختلف شهر اصفهان را ملاحظه می‌کنید که در فاصله سال‌های 1912 تا 1914 میلادی (در دوره سلطنت احمد شاه قاجار) گرفته شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

کمیسیون مشاور املاک برای خانه‌ای در تهران که مالک 200 میلیون پول پیش می‌خواهد و ماهی 10 میلیون اجاره می‌گیرد، هشت میلیون تومان است.

وب‌گاه الف

رئیس مجمع عالی بسیج استان فارس در ارائه آماری توضیح داد: بیش از 60 درصد منابع بانکی در کشور در اختیار 60 نفر است و بانکها به معنای واقعی بنگاه‌داری برای خود راه انداخته اند.