چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عصر ایران

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.9 ریشتر فارغان در استان هرمزگان را لرزاند. مختصات این زمین‌لرزه که در عمق 23 کیلومتری زمین رخ داده، 27.85 درجه عرض شمالی و 56.08 درجه طول شرقی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انگار نه انگار این یکی از مسایل روز کشور است! انگار نه انگار نحوه عملکرد دولت در این خصوص محل بحث و سوال بخش معظمی از مردم کشور است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز دوشنبه حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم اشاره و ضمن تاکید بر برخورد با عوامل ترکیب الکل‌ها با محلول‌های دیگر و تولید و توزیع آن، خواستار بررسی موضوع و تعیین مجازات بازدارنده در مورد عوامل این واقعه شد. حسین...

خبرگزاری مهر

تربت جام مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: تصادف دو دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در جاده تربت جام - سمیع آباد منجر به فوت دو نفر شد.

وب‌گاه فرارو

ظاهرا مسئولان از نکونام خواسته‌اند تعدادی از پست‌های بحث‌برانگیزش را پاک کند تا دوباره شرایط برای ادامه همکاری‌اش با استقلال فراهم شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از بوشهر خبر رسیده اتومبیل های پنج بازیکن سرشناس تیم ملی ایران وارد گمرک این شهر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه 4.9 ریشتری ساعت 8:42 صبح امروز بخش فارغان از توابع شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمین لرزه 4/9 ریشتری هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 134 هزار تن گندم از مزارع استان کرمانشاه به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت 15روز دوشنبه فردی با پلیس تماس گرفت و برای نجات دوستش درخواست کمک کرد. وی می‌گفت که دوستش که از قهرمانان معروف شطرنج است، با وی تماس گرفته و گفته که قصد دارد به زندگی‌اش پایان دهد و بعد تلفن را قطع کرده و دیگر به تماس‌هایش پاسخ نداده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت محمدامین الله‌دادی از مأموران پلیس ایرانشهر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بانک مرکزی اعلام کرد: موسسه عالی آموزش بانکداری ایران برای سال تحصیلی 1403-1402 دانشجو می‌پذیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات واریز سهمیه بنزین تیر ماه اعلام شد.