چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در دیداری خانگی تیم همشهری خود فولاد هرمزگان را با نتیجه سه بر 2 شکست داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی یک نمونه موفق در کشور به حساب می آید و سایر سازمان ها نیز باید به این سمت حرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل در ارزیابی عملکرد سامانه‌های حمل و نقل هوشمند کشور رتبه نخست را کسب کرد.

خبرگزاری مهر

گرگان - امروزه بیابان‌زایی به عنوان یکی از چالش های محیط زیستی، گریبان گیر بسیاری از نقاط کشور از جمله استان گلستان شده و هر سال روند سریع تری به خود می گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: داشتن زاپاس سالم در خودرو بسیار مهم است و حتما باید یک زاپاس برای مواقع ضروری در صندوق وجود داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

این متخصص مطالعات توسعه گفت که در منابع آبی، 30 درصد کاهش داشتیم، اما در مصارف 34 درصد افزایش داشته‌ایم: «بیشترین استرس آبی در دنیا، همین منطقه منا و کشور‌های آسیای میانه و شمال آفریقاست؛ بیشترین تنش‌های آبی همین‌جاست و بیشترین مهاجرت‌ها هم از همین مناطق است. بخش بزرگی از کشاورزی ما از آب چاه است، اما مدیریت کشور، آب‌های سطحی را مدیریت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تصمیم به ماندن در این تیم گرفت تا خواسته‌های خود برای تقویت این تیم را به باشگاه اعلام کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مادری همراه دخترش بیتا به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از پسر جوانی به نام سهراب که دخترش را گرفتار نقشه شیطانی‌اش کرده بود شکایت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

محمد تقی فاضل میبدی: قرار بود پس از انقلاب، قانون و اراده ملت بر کشور حاکم شود. تندرو‌ها به دنبال تبدیل جمهوری اسلامی به سیستمی شبیه این روز‌های طالبان یا حکومت عثمانیان در قرون گذشته در سرزمین‌های اسلامی هستند. پس از جریانات دوم خرداد 76، گروهی که احساس خطر می‌کردند، تصور کردند اگر گفتمان سید محمد خاتمی در خصوص مردم‌سالاری دینی و تعامل و شایسته سالاری و... تثبیت شود، ممکن است عرصه...

وب‌گاه ورزش سه

قلعه‌نویی بدش می‌آید تیمش با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کند؟ ما نمی‌توانیم. نه پولش را داریم و نه آنها بازی می‌کنند‌!

وب‌گاه ورزش سه

باید دید از تیم سابق نکونام چه بازیکنان و‌مربیانی همراه با سرمربی جدید تیم آبی‌پوش به استقلال کوچ‌می‌کنند.

خبرگزاری مهر

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به ارتکاب اقدامات مجرمانه و تروریستی توسط منافقین در آلبانی، ابراز امیدواری کرد که دولت این کشور اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.

وب‌گاه فرارو

بنر عجیب برای فرزندآوری در تبریز، سوژه شد.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در راستای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش به اسلامشهر سهمیه جذب 850 معلم جدید به این شهرستان اختصاص یافته است.