چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مجلس ضمن اعلام کشف یک معدن بزرگ لیتیم در همدان اعلام کرد که این معدن توانایی تامین 20 درصد نیاز جهان به لیتیم را دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نویسنده شرق نوشته است: این روز‌ها که شهر پر شده از تصاویر او، من که سالیان سال است شیفته‌اش بودم، احساسی توأم با غم و شادی دارم. تضادی از شادی پیچیدن نام معشوق در میان شهر و این غم که نام او توسط کسانی بر سر دست گرفته شده که نسبتی با مرام او ندارند. «مصطفی چمران» شیفته مردی بود که آیت‌الله مصباح، پدر معنوی برخی‌ها او را دارای «انحرافات ریشه‌ای» می‌خواند....

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت استوار دوم «محمد امین اله دادی» از کارکنان یگان تکاوری زهکلوت رودبار جنوب کرمان در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک امروز پایتخت امروز همانند روزهای گذشته از ساعت 5:30 شروع شده و طرح جناغی ها در حال انجام است

وب‌گاه عرشه آنلاین

مثیم مطیعی گفت: ازدواج پول نمی‌خواهد بلکه عقل می‌خواهد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته پس از ترخیص از بیمارستان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده و پس از بازگشت به تهران باید تحت عمل جراحی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا_ یک استاد دانشگاه معتقد است؛ سیاست های اشتباه فرزندآوری در گذشته و عواملی چون نمایش تجملات و زندگی های لاکچری در دنیای مجازی، چشم و هم‌چشمی و قضاوت از روی ظواهر زندگی دیگران از عمده دلایل کاهش ازدواج جوانان است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل گواهی حق تقدم نسبت به گذشته تا دو برابر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود اهمیت فوق‌العاده مساله ترانزیت در جایگاه آینده سیاسی و اقتصادی ایران، بهره‌برداری کشور از این ظرفیت مهم، به اندازه کافی نیست؛ این در حالی است که دیگر کشورهای رقیب در منطقه با وجود مزیت‌های کمتر نسبت به ایران، در حال بهره‌برداری بیشتر از این مساله هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سابق فدراسیون وزنه‌برداری گفت: به خدا قسم می‌خورم مطالبی که درباره دوران مدیریتم گفته شده که به ما غذا نمی‌دادند، درست نیست. واقعیت این بود که اطلاعات اشتباهی به افکار عمومی می‌دادند و واقعیت‌ها را مطرح نمی‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال تحقیقاتی پنج ساله پسر رئیس جمهور آمریکا، در قبال دو فقره جرم تخلف مالیاتی و نیز مالکیت غیرقانونی اسلحه در زمان مصرف مواد مخدر در دادگاه خود را گناهکار خواهد خواند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عصرایران با اشاره به گفتگوی تلویزیونی ابراهیم رئیسی نوشت: ابراهیم رییسی وعده ساخت چهار میلیون خانه در چهار سال یا هر سال یک میلیون خانه در هر سال را انکار نکرد و حتی این جمله که در قبل باید ساخته می شد باز از زبان او شنیده شد اما نه با غلظت آنچه در مجلس گفت. نکته جالب اما این بود که دیگر از چهار میلیون نمی گوید و به دو میلیون تقلیل داده است و دو سال پیش رو مد نظر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: خرداد سال 98 یک زن جوان به پلیس آگاهی رفت و مدعی شد همسرش بعد از جدایی از وی و ازدواج با زنی دیگر دختر خردسالش را سر به نیست کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: برگزاری سالم و پرشور انتخابات نیازمند تأمین امنیت است اما «سلامت» از مؤلفه‌های اصلی و در واقع ستون انتخابات است که پیش‌درآمد رقابت و مشارکت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آموزش و پرورش استان البرز جزئیات تصحیح اوراق امتحانات نهایی، ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس و خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

قطعی برق چاه‌های کشاورزی به دلیل مدیریت مصرف برق مشکلاتی برای کشاورزان ایجاد و سبب بروز نارضایتی‌های در بین این قشر در استان سمنان شده است.