چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هرچند شهید چمران در دهه50 پیش از هرچیز با مبارزات برون‌مرزی‌اش در لبنان شناخته می‌شود اما سندی که به تازگی منتشر شده نشان از رصد فعالیت‌های این شهید در لبنان از سوی ساواک و تمایل این سازمان برای قربانی کردن این مجاهد ایرانی در تعامل با رژیم صهیونیستی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 سالگی می‌تواند زمانی برای شکوفایی باشد تا ادامه راه را قوی‌تر و با اعتماد به نفس بیشتری سپری کنید. اگرچه بسیاری از تغییرات بدن در دهه 40، 50 و 60 سالگی شروع می‌شوند، اما باید بدانید 30 سالگی زمان مهمی برای شروع عادات سالم و داشتن یک روتین مراقبتی، بخصوص در زمینه تغذیه است. به گفته کارشناسان، در این دهه اگر حواستان به امور تغذیه‌ای خود نباشد، برخی عادات غذایی قادرند بدن شما را فرسوده...

خبرگزاری مهر

رشت - مدیرکل دامپزشکی گیلان از حدود 4 تن فرآورده‌های خام دامی و خوراک آبزیان از استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جواد نکونام در اولین اقدام قصد دارد یک مهاجم نوک خارجی به همراه یک وینگر دیگر خارجی را برای استقلال جذب کند.

وب‌گاه گسترش

شب گذشته و در جریان دیدار ایران و ازبکستان در فینال مسابقات کافا، علیرضا بیرانوند پس از برخورد با سعید عزت‌اللهی مصدوم و تعویض شد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - برای نخستین بار در ایران و با هدف تولید و صادرات آجرها و بلوک‌های شیشه‌ای، شیشه‌های با ضخامت 53 میلی‌متری در یکی از کارخانجات باسابقه و قدیمی کشور به تولید رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمایت‌های همه جانبه رهبری از دولت سیزدهم این تصور را در افکار عمومی به وجود آورده که این دولت به توصیه‌های رهبری بدون کم و کاست عمل خواهد کرد و هیچیک از رهنمودهای ایشان را نادیده نخواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پل عابر پیاده در مشهد تعطیل شده و برخی رسانه‌ها نوشته‌اند به دلیل بی‌حجابی بوده است!

وب‌گاه مشرق نیوز

هیچ وقت فکر نمی‌کردم سهراب که دم از عشق و عاشقی می‌زد یک روز بخواهد مرا این‌طور رهایم کند و بی‌آبرویم کند.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد 84 یعنی در بازه قابل قبول قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشکار ایلامی در رشته کاراته جواز حضور در رقابت هایی قهرمانی آسیا 2023 کشور مالزی را کسب کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امسال زائران بیت‌الله الحرام با خیال راحت به گِرد کعبه می‌گردند و خبرهایی به گوش رسیده که زائران توانسته‌اند در جوار قبور ائمه بقیع، زیارتنامه بخوانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات‌علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی بر اساس داده‌های دستگاه‌های سنجش زمینی و ماهواره‌ای از عقب‌نشینی به ترتیب 27 و 20 سانتیمتری دریای خزر در سال گذشته میلادی و سال قبل آن خبر داد و گفت: امسال باید منتظر کاهش بیشتر تراز آب خزر باشیم روندی که بر تالاب‌های ساحلی ایران بیش از بقیه مناطق خزر اثر منفی دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عزت الله انتظامی، مردی است که از او به عنوان «آقای بازیگر» سینمای ایران یاد می‌شود. بازیگری که در سال 1348 نقشی تکرار نشدنی در سینمای ایران را بازی کرد: مشد حسن؛ نقشی که سکوی پرش او شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران از برقراری دوباره ارتباط پستی ایران و عربستان خبر داد و گفت: در مذاکره حضوری که در شهر برن سوئیس صورت گرفت، مسئولان عربستانی از این اقدام استقبال خوبی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار تهران برای شرکت در یک نشست مرتبط با مدیریت شهری به بروکسل دعوت می شود که این سفر حواشی زیادی را به دنبال داشت.