چهارشنبه 18 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت: پیشنهاد میزبانی مسابقات جام جهانی دویژن (3) را ارائه داده‌ایم. هنگ‌کنگ و بوسنی رقبای ما برای کسب این میزبانی هستند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: براساس برآوردهای انجام شده میزان تولید گیلاس و آلبالو از سطح باغات استان در سال جاری 20 هزار تن است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای استان‌های ساحلی کشور در جنوب از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی تا یکشنبه آینده در برخی مناطق خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رضا شکاری بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان به تیم سپاهان اصفهان پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها برای برخی از مشهورترین معترضان اتفاقات ماه‌های پیش، روزهای دشواری است، از این جهت که برخی رسانه‌ها و برخی اخبار منتشره در رد آن‌هاست. مثلا علی کریمی و مولوی عبدالحمید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار، سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل گواهی حق تقدم نسبت به گذشته تا دو برابر افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزش معاملات خرد بازار سهام دوباره کاهش یافت. دیروز کمتر از 6 هزار میلیارد تومان معامله خرد در بازار سهام انجام شد.

خبرگزاری مهر

شرح وقایع زندگی، رشادت‌ها و سخنان پربار شهید مصطفی چمران در کتب درسی فارسی پایه هفتم، پیام‌های آسمانی پایه هشتم و تاریخ معاصر ایران پایه یازدهم و.. منتشر شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان غذا و دارو گفت: چالش‌های نقدینگی صنعت دارو از طریق سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی در حال پیگیری است و سعی داریم با ارتقای صنعت داروسازی به سمت توسعه صادرات بیشتر در منطقه و کشورهای اروپایی پیش رویم.

وب‌گاه مشرق نیوز

از فردا شاهد کاهش دما در استان‌های نیمه غربی و همچنین نوار شمالی کشور خواهیم بود که هوایی خنک را در بسیاری از نقاط سردسیر کشور رقم خواهد زد.

خبرگزاری مهر

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی روز جاری در استان‌های ساحلی خزر، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و ارتفاعات البرز گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - سفیر ایران در کشور بلاروس گفت: در زمان حاضر بستر توسعه تجارت با کشور بلاروس برای تاجران ایرانی فراهم است.

خبرگزاری تسنیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد که از ناحیه فک دچار شکستگی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

بی بی سی می‌افزاید: وقوع این تحولات کوچک‌ترین شباهتی به تحقق وعده سرنگونی سریع نداشت. چون شعار محوری نیروهایی که آن وعده را می‌دادند، نه «تغییر وضع موجود»، که مشخصا «تغییر حکومت» و براندازی در پی اعتراضات 1401 بود. همان وعده‌ای که پس از اعتراضات سراسری دی 96 و آبان 98 هم، با استدلال‌هایی کمابیش مشابه تکرار شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: شبکه دولتی انگلیس که پاییز سال گذشته، نقش ویژه‌ای در تحمیق مخاطبان برای آشوب‌افکنی داشت، اعتراف کرد آنچه در اغتشاشات رخ داد، هیچ شباهت و نسبتی با سرنگونی نداشت و خیال براندازی بیشتر یک ذهنیت بود.